Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3885 ۱۳۹۵/۱۱/۰۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 26 هزار قلم داروی قاچاق در شمال آذربایجان غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 26 هزار قلم داروی غیر مجاز قاچاق در شهرستان های شمالی استان کشف شد.

سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: در شهرستان خوی ماموران مبارزه با کالاق قاچاق و ارز با خبر شدند فردی در رابطه با فروش داروهای غیر مجاز فعالیت می کند که با توجه به این امر، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات لازم موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند که در بازرسی از این محل، 16 هزار و 53 قلم انواع داروی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را 770 میلیون ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ غنی زاده همچنین از کشف 10 هزار قلم داروی قاچاق در سلماس خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی این داروهای کشف شده را نیز 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

بیش از سه کیلوگرم ماده مخدر تریاک در نقده کشف شد

فرمانده انتظامی نقده گفت: سه کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رسول موذنی در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر توزیع مواد مخدر سنتی در این شهرستان فعالیت می کند، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه متهم، در بازرسی از این محل سه کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 11 فقره سرقت در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 11 فقره سرقت در این شهرستان با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی موضوع به سرعت در دستور کار پلیس ارومیه قرارگرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و این فرد را حین سرقت دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: متهم در بازجویی ها به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی همچنین از دستگیری سارق اقلام داخل خودرو در ارومیه خبر داد و گفت: این سارق نیز به هشت فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: این دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا