اخبار
کد خبر : 388 ۱۳۹۴/۰۵/۱۹   

نائب قهرماني مسابقات بین‌المللی كاراته جام پالان دوكن به آذربايجان غربي رسيد

دوازدهمين دوره مسابقات بین‌المللی كاراته جام پالان دوكن تركيه شب گذشته با قهرماني ميزبان و نائب قهرماني آذربايجان غربي به پايان رسيد.

به گزارش ناي قلم، دوازدهمین دوره رقابت‌های جام پالان دوکن كه به همّت فدراسيون كاراته جمهوري تركيه، شهرداري ارزروم، اداره كل خدمات امور جوانان و ورزش ارزروم و باشگاه چلبي اسپور طی روزهای 15 مرداد تا 18 مرداد ماه در شهر ارزروم ترکیه برگزار مي‌شد شب گذشته با قهرماني ميزبان و نائب قهرماني آذربايجان غربي كه به نمايندگي از كشورمان در اين مسابقات حضور داشت به پايان رسيد.

در اين مسابقات تركيه با 13 طلا، 7 نقره و پنج برنز به عنوان نخست دست يافت و تيم آذربايجان غربي از جمهوري اسلامي ايران با كسب 8 مدال طلا و 13 برنز در جايگاه دوم ايستاد و جمهوري آذربايجان با دو طلا و چهار برنز سوم شد. مقدونيه نيز با يك طلا و يك برنز در جايگاه چهارم اين مسابقات قرار گرفت.

اين مسابقات با شركت 2500 كاراته كا از 41 كشور جهان و در رده هاي سني نونهالان، جوانان، اميد و بزرگ‌سالان و نيز بخش ستارگان به مدت سه روز در سالن بزرگ سه هزار نفري آرنا ياكوتيه ارزروم تركيه برگزار گرديد و تیم‌های منتخب آذربایجان غربی، سبک ایتوسوکای و 9 کاراته کای تیم ملی نوجوانان با ترکیبی متشکل از یک‌صد کاراته کا و همراه كه به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در اين مسابقات حضور داشتند به مقام نائب قهرماني مسابقات دست يافتند.

در اين مسابقات كه در دو بخش كاتا و كوميته برگزار شد در مجموع 82 مدال در بخش انفرادي و 22 مدال در بخش تيمي توزيع و جايزه اي نقدي معادل هشت هزار دلار به تیم‌های برتر اهداء شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا