اخبار
کد خبر : 3874 ۱۳۹۵/۱۱/۰۲   

محسن هاشمی تاکید کرد؛ تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی در آذربایجان غربی

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان غربی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، محسن هاشمی در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: 32 هزار مترمربع پروژه‌ عمرانی آذربایجان غربی با آغاز مدیریت دکتر میرزاده تاکنون به اتمام رسیده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در طول سه سال گذشته از 32 هزار مترمربع پروژه عمرانی روباز و مسقف و ... بهره‌بردای کرده است که فقط در سال 95 توانسته است نزدیک به 11 هزار مترمربع به اتمام برساند.

هاشمی گفت: از تمام پروژه‌های ناتمام از زمان آغاز مدیریت دکتر میرزاده، تاکنون فقط 14 هزار مترمربع باقی مانده است که البته یکی از پروژه‌ها مثل کتابخانه مهاباد با 4300 مترمربع از پروژه‌های جدید است.

او افزود: تعداد اندکی از پروژه‌های این استان هنوز بلاتکلیف است و ناتمام باقی مانده است که هر چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شوند یا تغییر کاربری داده شوند.

آیت‌الله هاشمی نشان دادند که با مردم باید مدارا کرد

استاندار آذربایجان غربی هم در این نشست بر اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مناطق کشور تاکید و اعلام کرد که این دانشگاه فرزندان مردم محروم کشور را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند.

قربانعلی سعادت، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی نشان دادند که با مردم باید مدارا کرد و مردم هم نشان دادند که طرفدار مدارا هستند نه تندروی و تندخویی.

او گفت: سرانه تربیت دانشجو در دانشگاه‌های دولتی زمانی 7 برابر دانشگاه آزاد اسلامی بود و سال گذشته دکتر میرزاده هم اعلام کردند که این رقم 4 برابر است.

سعادت افزود: من فکر می‌کنم در رابطه با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین گزینه است و باید دولت کاری کند که خیلی از ماموریت‌های دانشگاه‌های دولتی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شود. کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کردند خیلی‌ها احساس می‌کردند که بچه‌های سرمایه‌دار هستند ولی اصلا اینگونه نیست. دانشگاه آزاد اسلامی اکنون بخش زیادی از مردم فقیر و استعدادهای خوب مردم محروم را برای مسئولیت‌های کشور تربیت می‌کند. متاسفانه دولت از اوایل انقلاب تاکنون از واگذاری اختیارات همیشه پرهیز دارد.

او در پایان گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی برای تحویل گرفتن هر مدرسه و دانشگاهی و در طرف مقابل تضمین خرید خدمت دولت اقدام کند خیلی از مشکلات برطرف می‌شود.

در ادامه صحبت‌های معاون عمرانی دانشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم درباره سوله ورزشی شهر خوی گفت: چون این پروژه مورد نیاز این شهر است باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و ما هم به اتمام آن کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا