Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3873 ۱۳۹۵/۱۱/۰۲   

بازار قدیمی و نیکخواه ارومیه اخطاریه ایمنی دریافت کرده اند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: این سازمان تاکنون برای بازارهای قدیمی، نیکخواه و پارکینگ های طبقاتی این شهر اخطاریه های ایمنی صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراهیم شادقوشچی گفت: امیدواریم پیش از رخ دادن حوادثی همچون حادثه پلاسکو، مسئولان این بخش ها نسبت به اخطارهای صادره از سوی سازمان آتش نشانی حساس بوده و اقدامات عملی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: برای ایمن سازی برخی مناطق پر خطر در ارومیه باید تمامی نهادها و ارگان ها دست در دست هم داده و در کنار کسبه باشند.

شادقوشچی با بیان اینکه سازمان های آتش نشانی سراسر کشور با کمبود تجهیزات مواجه هستند، اظهار کرد: از بابت تعداد نیرو و مدیریت منابع انسانی در سازمان آتش نشانی ارومیه هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی ادامه داد: نردبان های سازمان آتش نشانی ارومیه از لحاظ ارتفاع وضعیت مناسب تری نسبت به متوسط کشوری دارند و تا 17 طبقه می توانند عملیات های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به افزایش 15 درصدی بودجه سازمان آتش نشانی ارومیه نسبت به سال گذشته گفت: امسال 130 میلیارد ریال اعتبار برای این سازمان در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از 50 درصد آن محقق شده است.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از رسانه ها خواست تا فرهنگ سازی صحیحی برای آگاه سازی شهروندان مبنی بر چگونگی برخورد و رفتار مناسب در مواقع بحرانی برای خدمات رسانی بهتر امدادگران را داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا