اخبار
کد خبر : 3865 ۱۳۹۵/۱۱/۰۱   

6 کشته و مصدوم در تصادف رانندگی محور اشنویه- پیرانشهر

معاون اجرایی و عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی پیرانشهر گفت: برخورد سواری پژو و پراید در محور اشنویه- پیرانشهر چهار کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش نای قلم، خالد آزموده در گفت و گویی افزود: در این سانحه که در سه راهی صوفیان محور اشنویه -پیرانشهر و در کیلومتر 25 پیرانشهر اتفاق افتاد چهار تن از سرنشینان 2 خودرو جان باختند.
وی اضافه کرد: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه پژوه 405 و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست که در آن سه نفر از سرنشینان پراید در دم جان خود را از دست دادند و یک نفر از سرنشینان پژوه 405 به بیمارستان انتقال یافت که به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.
آزموده اظهار کرد: به علت شدت حادثه مصدومان گرفتار شده در داخل خودروها توسط امدادگران نجات و به بیمارستان های ارومیه و پیرانشهر اعزام شدند.
معاون اجرایی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پیرانشهر در خصوص علت حادثه گفت: انحراف به چپ سواری پژو علت بروز این سانحه اعلام شده است.
حال مصدومان این سانحه که یکی در پیرانشهر ودیگری در یکی از بیمارستان های ارومیه بستری شده اند وخیم گزارش شده است.
 محمور اشنویه به پیرانشهر یکی از محورهای پرتردد در جنوب آذربایجان غربی است و سالانه تعدادی از هموطنان بر اثر حادثه رانندگی در این محور جان خود را از دست می دهند.
انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا