اخبار
کد خبر : 3850 ۱۳۹۵/۱۰/۲۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت در حین ارتکاب به جرم در ارومیه دستگیر شد و به این تعداد سرقت اعتراف کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی وقع چندین فقر سرقت از اماکن خصوص در شهرستان ارومیه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام تحقیق های لازم موفق شدند تا مخفیگاه سارق را شناسایی کنند.

به گفته وی ماموران انتظامی ارومیه مخفیگاه متهم را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و شب گذشته در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از اموال سرقتی به ارزش 180 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

بیش از 2.5 تن برنج خارجی قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: 2.5 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 140 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بهزاد بندریان در گفت و گویی افزود: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید رجایی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی وانت سایپا را متوقف و این میزان برنج قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تامین امنیت فعالان سرمایه گذاران اقتصادی محوری ترین برنامه نیروی انتظامی در سال 95 بوده و این امر مهم در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل بسیار کارگشاست.

متلاشی شدن سه شبکه توزیع مواد مخدر در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو گفت: سه شبکه توزیع موادمخدر امسال در این شهرستان شناسایی و متلاشی شده است.

سرهنگ محمد احمدی در گفت و گویی افزود: در این مدت 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر از 283 توزیع کننده و قاچاقچی این مواد توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کشف شده است.

وی اضافه کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر رویکرد بسیار مناسبی است که از سوی دولت تدبیر و امید اتخاذ شده و لازمه موفقیت آن همراهی مردم با مسئولان در مبارزه با معضل اعتیاد است.

وی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی برای جوانان، بستر سازی برای گرایش نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای جلوگیری از گرایش آنها به این مواد افیونی از جمله مواردی است که در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید از آنها بهره برد.

کشف 63 هزار نخ سیگار قاچاق در سلماس

فرمانده هنگ مرزی سلماس به کشف 63 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی 70 میلیون ریال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان با توجه به شرایط کوهستانی و نامناسب جوی توانستند متواری شوند و هم اکنون تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

سرهنگ جواد جعفری در گفت و گویی افزود: ماموران هنگ مرزی سلماس حین گشت زنی در نوار مرزی با استفاده از دستگاه های الکترونیکی و اپتیکی به 2 نفر قاچاقچی مشکوک شدند و توانستند این مقدار سیگار خارجی را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: پایش و رصد مستمر نواز مرزی در طول شبانه روز توسط نیروهای هنگ مرزی این شهرستان ادامه دارد و در این مسیر، مبارزه با کالای قاچاق در سال مزین به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مورد توجه قرار گرفته است.

هم اکنون مرز مشترک شهرستان سلماس با کشور ترکیه با امکاناتی چون نیوجرسی، دوربین های پیشرفته و سیم خاردار به صورت کامل از سوی نیروهای مرزبانی کنترل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا