اخبار
کد خبر : 3832 ۱۳۹۵/۱۰/۲۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

قاتل ۵ عضو یک خانواده در روستای بکتاش اعدام شد

قاتل پنج عضو از اعضای یک خانواده در روستای بکتاش امروز پس از صدور حکم، به دار مجازات در ملاعام آویخته شد.

به گزارش نای قلم، این قاتل در تیرماه امسال در یک قتل فجیع، پنج نفر از اعضای یک خاواده را در وقت خواب و به صورت شبانه توسط اسلحه و چاقو به قتل رسانده بود.

این فرد قاتل در کمتر از سه ساعت توسط پلیس در صحراهای اطراف که خودش را مخفی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد، که بعد از دستگیری وی تحویل مقامات قضایی شد و بعد از صدور حکم، امروز به دار مجازات آویخته شد.

26 شبکه قاچاق کالا در آذربایجان غربی متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 26 شبکه قاچاق کالا در این استان شناسایی و متلاشی شده است.

سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، از جدیت پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: امسال 2 هزار و 427 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق توسط فرماندهی انتظامی استان اجرا شده که در این عملیات ها یک هزار و 861 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده اند.
وی اضافه کرد: تعداد عملیات های انجام شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد و تعداد دستگیری ها نیز 41 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: در این عملیات ها 994 دستگاه خودروی مورد استفاده در قاچاق کالا توسط ماموران انتظامی توقیف شد که این میزان نیز نسبت به مشابه سال گذشته 15درصد افزایش یافته است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این مدت 76 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال در استان تشکیل شده که این میزان نیز 31 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال برآورد می شود.
سرهنگ غنی زاده در خصوص کالاهای کشف شده در راستای مبارزه با قاچاق در آذربایجان غربی اظهار کرد: یک میلیون و 387 هزار پاکت سیگار، 275 هزار و 771 ثوب انواع البسه خارجی و روسری، حدود 90 هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، 15 هزار و 691 کیلوگرم چای خارجی، 238 هزار و 509 لیتر فرآورده نفتی، 120 هزار و 600 کیلوگرم برنج خارجی ، 2 هزار و 852 دستگاه تلفن همراه و یک میلیون و 821 هزار و 874 قلم انواع دارو در این مدت کشف شده است.
وی اضافه کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این مدت بیش از 336 میلیارد ریال برآورد شده که این میزان نیز نسبت به مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش یافته است.

دستگیری 2 مامور قلابی حین اخاذی از مردم در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 2 نفر که خود را مامور یکی از نهادها اعلام کرده بودند و از این طریق اخاذی می کردند، با حضور به موقع ماموران پلیس حین اخاذی از مردم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی شکایت 2 نفر از شهروندان ارومیه ای مبنی بر اخاذی ماموران از آنها، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی به همراه شاکیان 2 نفر مامور قلابی را شناسایی و در حین اخاذی اقدام به دستگیری آنها کردند.
وی اظهار کرد: در حین دستگیری، متهمان با باتومی که به همراه داشتند به ماموران انتظامی حمله کردند که با این وجود، یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر متواری شد.
وی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به دریافت 2 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد از شهروندان، ادامه داد: از این فرد یک عدد بی سیم و یک عدد باتوم کشف شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران در تلاش برای دستگیری متهم دیگر این پرونده هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا