اخبار
کد خبر : 3824 ۱۳۹۵/۱۰/۲۶   

مشکلات ایرانیان خارج از کشور باید رفع شود

مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان گفت: هر ایرانی در خارج از کشور چه انقلابی و چه غیر انقلابی باشد باید مسائل و مشکلات آنها در خارج از کشور رسیدگی و مرتفع شود.

به گزارش نای قلم، رویا محمدزاد حیدرلو امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استاناظهار کرد: بر اساس تاکید ریاست محترم جمهور و رویکرد دولت تدبیر و امید، باید فرصتی فراهم شود که همه ایرانیان مقیم خارج از کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز کوشا و سهیم باشند.

وی همچنین افزود: استاندار آذربایجان غربی نیز در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید همواره بر پیگیری حل مشکلات امور کنسولی، قضایی و ... ایرانیان مقیم خارج از کشور تاکید دارد.

محمدزاد گزارشی از اقدامات شورای ایرانیان خارج از کشور استان و همچنین بخشی از مسائل و مشکلات آنان که با کمک کمیته امداد استان قابل حل است را در این دیدار تشریح کرد.

ارائه گزارش وضعیت معیشتی خانواده های زندانیان ایرانی خارج از کشور و راهکارهای کمک به آنان از دیگر موارد مورد اشاره مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان در این نشست بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این دیدار برنامه ها و اقدامات این سازمان در جهت رسیدگی به مشکلات مددجویان را تشریح کرد.

عزیز سهندی در رابطه با زندانیان ایرانی خارج از کشور و مشکلات معیشتی خانواده های آنان نیز گفت: کمک به خانواده های زندانیان ایرانی خارج از کشور که مشکلات معیشتی دارند جزو برنامه های این کمیته است و همچنین این کمیته در زمینه های درمان، تحصیل، اشتغالزایی و ... این افراد مساعدت مالی انجام می دهد.

در این جلسه، برگزاری جلسات ماهانه برای بررسی وضعیت و رسیدگی به مشکلات زندانیان خارج از کشور و کمک به معیشت و اشتغال خانواده های آنان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا