اخبار
کد خبر : 3818 ۱۳۹۵/۱۰/۲۵   

رونمایی از کتاب خاطرات 10 نفر از زندانیان سیاسی دوران انقلاب در استان

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: در بحث ادبیات پایداری، کتاب خاطرات 10 نفر از زندانیان سیاسی دوران انقلاب آذربایجان غربی به تایید حوزه هنری کشور رسیده است که در ایام دهه فجر امسال رونمایی می شود.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند امروز در نشست کمیته فرهنگی و اقلیت‎‎های دینی ستاد دهه فجر استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر، حوزه هنری استان آذربایجان غربی برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت این ایام برنامه ریزی کرده است که در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال عصر خاطره زنان دفاع مقدس با همکاری استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود.

هوشمند اضافه کرد: خاطرات بانوان استان به عنوان یکی از اقشار فعال در آن دوران، به صورت گسترده جمع آوری شده است و در ایام دهه فجر منتشر می شود.

وی اذعان کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید و جوان از جمله اهداف این برنامه است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح دفتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تولید تئاتر های مردمی و ارزشی، کشف استعدادهای جوان و هنرمند در مساجد و توجه به مساجد به عنوان یکی از پایگاه های مهم رشد و توسعه فرهنگی و هنری در جامعه از اهداف اصلی این برنامه است که فراخوان این جشنواره تئاتر مردمی در ایام دهه فجر منتشر می شود.

وی برگزاری عصر شعر انقلاب و نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده عنوان و برای برپایی نمایشگاه عکس نقش مجاهده نستوه حضرت حجت الاسلام حسنی امام جمعه اسبق ارومیه در پیروزی انقلاب در محل نگارخانه حوزه هنری استان اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا برنامه‎‎های فرهنگی هنری خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا