اخبار
کد خبر : 3817 ۱۳۹۵/۱۰/۲۵   

بهره برداری از 38 کانون فرهنگی و هنری در آذربایجان غربی

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی گفت: 38 کانون فرهنگی و هنری به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی امروز در نشست کمیته فرهنگی و اقلیت‎‎های دینی ستاد دهه فجر استان آذربایجان غربی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 12 برنامه برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مساجد آذربایجان غربی برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که مهم ترین این برنامه ها اجرای آیین های «دده شب، ده مسجد» با محوریت گفتمان انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری استان است.

وی، از دیگر برنامه های مهم کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به برگزاری طرح تلاوت نور اشاره و خاطرنشان کرد:  طرح تلاوت نور در کانون ها در مدت 10 روز بعد از نماز مغرب و عشا به شادی روح امام و شهدا اختصاص می یابد.

بیگی، توزیع بروشورهای مناسب با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان در خصوص انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در سال های گذشته، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با عنوان خانواده من در انقلاب، 38 دیدار با خانواده شهدا و نیز تجلیل از چهره های برتر علمی و فرهنگی استان در پنج کانون را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نام برد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا برنامه‎‎های فرهنگی هنری خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا