اخبار
کد خبر : 3808 ۱۳۹۵/۱۰/۲۵   

استاندارد نبودن خدمات سلامت شهروندان را به خطر می اندازد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: استاندارد نبودن بسیاری از کالاها و خدمات، سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

 به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در جلسه شورای استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: اداره کل استاندارد باید رویه ای ایجاد کند تا نقش سازمان های مردم نهاد و تشکل های صنفی در بررسی وضعیت استاندارد کالاها و خدمات برجسته تر شود. وی افزود: در این صورت می توان ضمن اطلاع از مشکلات اصناف مختلف به ویژه در حوزه ارائه خدمات، روند استانداردسازی را با سرعت بیشتری در جامعه گسترش داد.

صفرزاده اضافه کرد: نباید در این حوزه سهل انگاری صورت گیرد و باید علاوه بر استاندارد بودن کالای مورد استفاده، روند خدمت رسانی هم به صورت استاندارد ادامه یابد. وی اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های استانداردسازی کالاها و خدمات، استاندارد شهرها و زمین های بازی و آسانسورهاست که باید توجه جدی به کیفیت این خدمات صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید با همراهی صاحبان مجتمع های مسکونی و تجاری، آسانسورهای مورد استفاده در آنها به صورت مستمر مورد بررسی قرار گیرد تا حتی مشکل کوچکی نیز در این آسانسورها ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در خصوص آسانسورهای مورد استفاده ادارات و دستگاه های اجرایی نیز مسئولان ادارات مکلف هستند با بازرسان همکاری کنند.

صفرزاده همچنین با ابراز خرسندی از همراهی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی با تولیدکننده های مواد غذایی برای درج علامت برند حلال بر روی محصولات تولیدی استان افزود: این روند باید با توان بیشتر ادامه یابد تا زمینه صادرات بیشتر محصولات این بخش به ویژه به دیگر کشورهای مسلمان فراهم شود.

 در این جلسه در خصوص برنامه ریزی ها و راهکارهای توسعه فعالیت های اداره کل استاندارد در بخش های استاندارد شهربازی ها، آسانسورها، سردخانه ها و برند حلال بحث و تبادل نظر شد. در حال حاضر 633 واحد تولیدی آذربایجان غربی مشمول مقررات استاندارد اجباری و یک‌ هزار و 65 فرآورده مشمول این استاندارد است.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا