اخبار
کد خبر : 3807 ۱۳۹۵/۱۰/۲۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف کالای قاچاق به ارزش 1.1 میلیارد ریال در پلدشت فرمانده انتظامی پلدشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند ظروف کریستال طلاکوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

به گزارش نای قلم، بهسرهنگ میر حیدر شفیعی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

 وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو 330 عدد ظرف کریستالی طلاکوب قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده اند.

 وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد. پلدشت شهرستانی مرزی در شمال آذربایجان غربی است.

شبکه سارقان حرفه ای در ارومیه متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: شبکه سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و اقلام داخل خودرو در ارومیه شناسایی و متلاشی شد. سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو موضوع در دستور کار پلیس شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران عملیات و تجسس کلانتری 11 ارومیه با تعقیب و مراقبت افراد مظنون و مد نظر قرار دادن اطلاعات افراد مالباخته، در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را حین سرقت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در این عملیات سه نفر سارق اماکن خصوصی و اقلام داخل خودرو در ارومیه دستگیر شدند.

 وی بیان کرد: متهمان در بازجویی ها به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو اعتراف کردند که بررسی های تکمیلی برای شناسایی مالباخته های احتمالی دیگر در این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه به شهروندان توصیه کرد که به منظور پیشگیری از جرائمی نظیر سرقت ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی از قبیل دوربین مداربسته در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصی بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

 به گزارش ایرنا، پلیس در سال های اخیر توجه ویژه ای به تشدید مبارزه با سرقت داشته که این امر موجب شده سالانه میزان وقوع سرقت در آذربایجان غربی حدود 10 درصد کاهش یابد.

 سارق حرفه ای قطعات خودرو، حین سرقت در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق حرفه ای قطعات خودرو با تلاش ماموران حین سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: در پی بروز چندین فقره سرقت قطعات خودرو در ارومیه، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارق را شناسایی کنند و پس از شناسایی مخفیگاه، او را به صورت غیر محسوس زیر نظر گرفتند.

وی اظهار کرد: این سارق شب گذشته در حین سرقت دستگیر شد. وی ادامه داد: متهم در بازجویی به 15 فقره سرقت قطعات خودروهای وانت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: این سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا