Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3801 ۱۳۹۵/۱۰/۲۱   

دعوت سازمان عدالت و آزادی استان از مردم برای شرکت در مراسمات ترحیم آیت الله

سازمان عدالت و آزادی آذربایجان غربی به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر و از اقشار مختلف مردم برای شرکت در مراسمات عزای آیت الله رفسنجانی دعوت کرد.

به گزارش نای قلم در این بیانیه آمده است:

یاران چه غریبانه رفتند از این خانه 
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه 
"اذا مات العالم ثلمه فی الاسلام ،ثلمه لایسدهاشیئا"

روح بزرگ وملکوتی اسوه صبر وایثار ومقاومت ومرد انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست .

چقدر سنگین ودشوار است باور این خبر ناگهانی واین مصیبت عظمی بر ملتی که پدری اسطوره وتاریخ ساز را از دست داده ویتیم شده است .کسی را یارای تحمل این داغ وماتم نمی باشد مگر تسلیم شدن در برابر مشیت الهی  که همه از اوییم وبه سوی او باز میگردیم.
نمی شوداز انقلاب اسلامی حرف زد بی آنکه از آیت الله هاشمی رفسنجانی یادی نکرد.

نمی شود برگهای تاریخ انقلابمان راورق زد اما نام آیت الله رفسنجانی راندید. 
حافظه تاریخ انقلاب ،بی نام آیت الله رفسنجانی کامل نیست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار راستین امام وانقلاب ورهبری ،استوانه مستحکم نظام جمهوری اسلامی ،واسوه صبر وشکیبایی بود.که در مقابل ناملایمات وشداید هیچگاه خم به ابرو نیاورده وحتی هجمه ها وناجوانمردیهای دشمنان قسم خورده انقلاب ونظام جمهوری اسلامی در عزم واراده آهنین این مشاور امین امام وفرمانده جنگ خللی وارد نکرد.

ایشان از آغاز نهضت حضرت روح الله(ره) همدوش سایر مبارزان بزرگ نظیر شهید مظلوم دکتر بهشتی و... در پیروزی انقلاب نقش به سزایی ایفا نمو ند وحتی پس از انقلاب نیز در حراست از دست آوردهای انقلاب از هیچ تلاشی فروگزار نکرد . وحتی بعضی نانلایمات را از جانب نارفقیان دیدوبه خاطر نظامی که به پای آن خونهاز زیادی ریخته شده با صبر وشکیبایی غیرقابل وصف تحمل نمود همو مصلحی بود که در مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ مصلحتی را بالاتر از منافع ملی نمی دانست .

فقدان این انسان وارسته از دنیا گسسته وبه خدا پیوسته وصبور ومبارزی خستگی ناپذیر ثلمه ای جبران ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی ،جناحهای سیاسی وهمه مردم است که نبود وجای خالی او جایگزینی نخواهد داشت .

سازمان عدالت و آزادی منطقه آذربایجان غربی همراه و همگام با دیگر احزاب و فعالین اصلاح طلب استان، و همراه با مردم قدردان ایران اسلامی در تشییع جنازه و مراسمات عزای آن مرحوم و یار دیرین حضرت روح الله شرکت جسته و مردم اصلاح طلب استان و کشور را برای حضور در این آیین ها دعوت می کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا