Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 38 ۱۳۹۴/۰۳/۲۶   

ارومیه میزبان دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دخترعلوم پزشکی است

مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان ارومیه گفت: ارومیه میزبان دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دخترعلوم پزشکی است.

غفار آذرنوش در گفت و گوی اختصاصی افزود: المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی از سال 73 آغاز به کار کرده و در مکان ها و زمان های مختلف برگزار شده اما خوشبختانه هر سال این المپیاد برگزار شده است.

وی افزود: در سال جدید نیز کارشناسان وزارت متبوعه بعد از بازدید از امکانات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و ملاحظه رشد چشمگیر امکانات دانشگاه در سال های اخیر میزبانی دوازدهمین المپیاد به این دانشگاه اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار نفر در این المپیاد شرکت می کنند، گفت: این المپیاد در 12 رشته ورزشی  برگزار می شود.

آذرنوش همچنین گفت: دوازدهمین المپاد ورزشی فرصت مناسبی خواهد بود در کنار ایجاد فضای بانشاط و ورزشی تعامل فرهنگی بین دانشگاه ها نیز برقرار شود.

رئیس اراده تربیت بدنی دانشگاه با تاکید بر اینکه از تمام پتانسیل های دانشگاه در جهت برگزاری شایسته المپیاد استفاده می شود، از تمام صاحبان فکر و اندیشه خواست با ارسال نظرات و پیشنهادات خود در پیشبرد هرچه بهتر این رویداد مهم ورزشی ، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را یاری کنند.


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا