اخبار
کد خبر : 3797 ۱۳۹۵/۱۰/۲۰   

اتصال 31 هزار مشترک جدید آذربایجان غربی به شبکه گاز کشور

اتصال 31 هزار مشترک جدید آذربایجان غربی به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: نزدیک به 31 هزار مشترک جدید در استان در 9 ماه گذشته به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده است.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان در گفت و گویی اظهار کرد: درمجموع بیش از ۸۰۰ هزار مشترک در استان آذربایجان غربی به شبکه گاز طبیعی وصل شده اند که بیش ۱۱۶ هزار مشترک در بخش روستایی بوده است.
وی در ادامه گفت: توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان آذربایجان غربی از طریق ارتقای شاخص های رفاه اجتماعی زمینه ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها را فراهم کرده است.
صادقیان افزایش رفاه اجتماعی از طریق توسعه گازرسانی را یکی از عوامل مهم در افزایش رضایت مندی مردم دانست و تصریح کرد: بهره مند ساختن مردم از خدمات نظام و دولت باعث تقویت پشتوانه مردمی نظام شده که گازرسانی به مناطق محروم از این نعمت خدادادی یکی از مهمترین این اقدامات است.
به گفته صادقیان، شبکه های گازرسانی در کشور شبکه به هم تنیده وحدت و همدلی است و شرکت گاز استان آذربایجان غربی در این استان که از تنوع قومی، نژادی و مذهبی بالایی برخوردار است از طریق رساندن خدمات نظام و دولت تدبیر و امید به مناطق مرزی، نقش مهمی در تقویت وحدت و همچنین افزایش رضایت مندی مردم از طریق بهبود شرایط زندگی ایفا می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی به ارائه آمار و عملکرد 9 ماهه این شرکت در سال جاری نیز پرداخت و خاطر نشان ساخت: در این مدت، 30  کیلومتر خط انتقال گاز و بیش از 1100 کیلومتر نیز شبکه‌گذاری گاز طبیعی در  استان اجرا شده است.
وی اقدامات دولت در زمینه گازرسانی به روستاها را قابل تحسین دانست و با تاکید بر اینکه  در استان آذربایجان غربی از سال 92 تا به امروز شاهد اقدامات بسیار گسترده ای در بخش گازرسانی روستایی بوده ایم، گفت: در بازه زمانی یاد شده، 240 روستای آذربایجان غربی گازدار شده و عملیات گازرسانی به 440 روستا نیز در دست اجراست که با بهره مندی از این پروژه ها، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی به 62 درصد خواهد رسید که این مقدار بالاتر از نرم کشوری در این بخش است.
صادقیان به بهره مندی خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی استان آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون 99 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و 6 شهر استان نیز در مراحل مختلفی از عملیات گازرسانی قرار دارند.
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: با نصب بیش از 13 هزار انشعاب جدید در 9 ماه گذشته، مجموع انشعابات نصب شده در کل استان از ابتدا تاکنون به360 هزار انشعاب رسید که 83 هزار انشعاب آن در بخش روستایی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا