اخبار
کد خبر : 3795 ۱۳۹۵/۱۰/۲۰   

متولیان امر نسبت به ذخیره میوه مورد نیاز شب عید در استان اقدام کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: متولیان امر به ویژه سازمان تعاون روستایی در اسرع وقت نسبت به خریداری و ذخیره میوه مورد نیاز شب عید در استان اقدام کنند تا میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب و به مقدار کافی تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار استان لازم است تدابیر و پیش بینی های لازم را برای تامین میوه از جمله سیب و پرتقال مصرفی مردم در شب عید انجام دهد و در این راستا هدف دولت نیز حمایت از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان و بطور کلی تنظیم بازار است.

وی همچنین در این جلسه از دامپزشکی استان خواست گزارشی از آخرین وضعیت بهداشتی کشتارگاه های دام و طیور استان در جلسه آتی ستاد ارائه دهد.

اسمعیل کریم زاده مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده برای تامین میوه شب عید گفت: قرار است یک هزار تن سیب و دو هزار و 500 تن پرتقال با این هدف در استان توزیع شود که در حال خریداری و تامین آن هستیم؛ فلذا مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند.

ارائه گزارش مدیرکل جهاد کشاورزی استان در رابطه با وضعیت ذخیره و تولید کالاهای اساسی از جمله گوشت سفید و قرمز، مرغ منجمد، برنج، شکر و گندم در استان از دیگر موضوعات مطروحه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

کریم زاده در این ارتباط گفت: هیچ مشکلی در استان در راستای تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی برای ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم تدابیر ویژه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا