Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3775 ۱۳۹۵/۱۰/۱۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سارق دستگیر شده ارومیه ای به 21 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد

رئیس پلیس ارومیه گفت: سارق ارومیه ای پس از دستگیری توسط کارکنان انتظامی این شهرستان به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: با توجه به شکایت های متعدد شهروندان از نقاط مختلف شهرستان ارومیه مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو، موضوع مورد بررسی ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران پس از بررسی پرونده و شواهد موجود، اقدامات اطلاعاتی لازم را انجام داده و موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار شدند.
وی با اشاره به دستگیری این سارق در حین انجام سرقت توسط ماموران اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز مقداری اموال سرقتی به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.
صمدپورافزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای اجرای مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

محموله قاچاق در چایپاره متوقف شد

فرمانده انتظامی چایپاره گفت: محموله قاچاق در چایپاره متوقف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کاظم حقی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور چایپاره به خوی در حال حرکت است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چایپاره قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی چایپاره ادامه داد: طی یک عملیت غافلگیرانه سه دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شدند و طی بازرسی از آنها مقادیری اقلام قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول اعلام کرد: این کالاها شامل 12 جلد قرآن نفیس، 23 دستگاه صنعتی و 8 هزار و 224 قلم مواد غذایی قاچاق بودند که برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 400 میلیون ریال گزارش شده است.

حقی از دستگیری عاملان قاچاق در این زمینه خبر داد و گفت: در این خصوص سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شهرستان پچایپاره شدند.

دستگیری 3 قاچاقچی کالا در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سه قاچاقچی کالا در میاندوآب خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین شیخ‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در حین گشت‌زنی در محور میاندوآب به تبریز یک دستگاه خودروی سواری را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی با اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده در این خصوص، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ماموران موفق شدند 13 هزار قلم لوازم آرایشی و 50 هزار لباس قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این میزان کالای مکشوفه 270 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده در این خصوص، اظهار داشت: در این راستا سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی مراجع قضایی شهرستان میاندوآب شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا