اخبار
کد خبر : 377 ۱۳۹۴/۰۵/۱۸   

مسئولان از بخشی‌نگری پرهيز كنند

*آذربایجان غربی نیاز به همدلی و وفاق دارد

شهردار ارومیه گفت: مسئولان از بخشی‌نگری به منظور رشد و توسعه استان پرهیز کنند.

به گزارش ناي قلم، محمد حضرت‌پور در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن الغدیر شهرداری ارومیه اظهار كرد: بی‌شک خبرنگاران چشم تیزبین و گوش شنوای مردم هستند و در این باره باید یک ارتباط دوسویه بین خبرنگاران و مردم ایجاد شود.

وی افزود: یعنی مردم مشکلات خود را به خبرنگاران گفته و آنان نیز به مسئولان انتقال دهند تا خادمان مملکت نسبت به رفع مطالبات اجتماعی مردم تلاش کنند.

شهردار اروميه اضافه کرد: امروز آذربایجان غربی نیاز به همدلی و وفاق دارد بنابراین برای توسعه استان، دولت و ملت باید یکدل و همراه باشند و از سوی دیگر مسئولان باید از بخشی‌نگری به منظور رشد و توسعه استان پرهیز کنند.

حضرت‌پور گفت: بی‌تردید اگر نگاه در بین اصحاب رسانه این باشد که وحدت و همگرایی برای توسعه استان به وجود آورند شاهد توسعه آذربایجان‌غربی در مدت کوتاه می‌شویم.

 وی بیان کرد: بی‌شک اگر قلم و زبان خبرنگاران منجر به حل مشکلات مردم و یا با نیت خیرخواهی و توسعه استان حرکت کند در روز قیامت از اجر معنوی آن برخوردار می‌شوند.

شهردار ارومیه اظهار کرد: اما اگر این قلم‌ها در راستای دلسردی و ایجاد فضای منفی و غبارآلود در جامعه حرکت کنند باید در روز قیامت پاسخ گو باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکل کشور و استان نبود منابع مالی نیست، گفت: از شش ماه دوم سال گذشته در ارومیه شاهد رکود مطلق در بخش مسکن بودیم و علاوه بر آن با وجود اینکه درآمد شهرداری کاهش یافته اما هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است.

شهرداری ارومیه بیان کرد: با توسعه به اینکه آذربایجان‌غربی از لحاظ درآمد سرانه رتبه 28 کشور را دارد مسئولان باید از نگاه"منیت‌گرایی"، بخشی‌نگری و نگاه دستگاهی خارج شوند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا