اخبار
کد خبر : 3767 ۱۳۹۵/۱۰/۱۷   

گام بلند اصلاح طلبان آذربایجان غربی برای وحدت

گام بلند اصلاح طلبان آذربایجان غربی برای وحدت

جلسه مقدماتی برای تشکیل شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی، با حضور احمدصادق بناب در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، عصر دیروز ارومیه شاهد رویداد ارزشمندی بود که قطعاً بسیاری از دلسوزان جریان اصلاحات در آذربایجان غربی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار آن را می کشیدند.

احمد صادق بناب به عنوان رابط شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور در آذربایجان غربی، میهمان دبیران احزاب اصلاح طلب و حامی دولت در آذربایجان غربی بود تا با همراهی دبیران احزاب شناسنامه دار این استان، مقدمات تشکیل شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی را فراهم نمایند.

در این جلسه که در راستای اجرای آیین نامه ابلاغی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور برگزار می شد، پیشنهادات لازم از سوی احزاب اصلاح طلب آذربایجان غربی با مدیریت احمد صادق بناب برای تکمیل و تشکیل شورای اصلاح طلبان استان ارائه شد.

نکته قابل توجه جلسه شورای اصلاح طلبان استان حضور چهره ها و نمایندگانی از تمامی طیف های اصلاح طلب و حامی دولت آذربایجان غربی در این جلسه مقدماتی بود.

لازم به ذکر است که شورای اصلاح طلبان استانها متشکل از اعضای حقوقی (دبیران احزاب ملی و استانی و نماینده فراکسیون امید) و اعضای حقیقی (جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موثر، متنفذ و مقبول ساکن استان) خواهد بود.

بر این اساس، به زودی با شناسایی و معرفی اعضای حقوقی و حقیقی، شورای اصلاح طلبان استان به صورت رسمی در آذربایجان غربی تشکیل و هیات رئیسه آن انتخاب خواهند شد /  هم آوا


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا