اخبار
کد خبر : 3760 ۱۳۹۵/۱۰/۱۵   

نگاه اصلاح گرایانه در نیروی انتظامی حاکم شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نگاه اصلاح گرایانه باید در مجموعه نیروی انتظامی حاکم شود.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی امروز در همایش یک روزه فرماندهان و کلانتری‌های استان آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: امنیت موجود در ایران مرهون حضور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است و بدترین سرزمین را باید سرزمینی دانست که امنیت در آن وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است مسئولان امنیت و آسایش خود را در سایه خدمات نیروهای انتظامی ببینند و در رفع مشکلات آنها کوشا باشند، افزود: احساس امنیت باید احساسی واقعی باشد و این حس باید در جامعه حس شود و نباید ناامنی روانی در جامعه

ایجاد شود.

بهرامی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت است، مهم ترین امنیت را امنیت اجتماعی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام خلاء نیروی انتظامی اهمیت وجود نیروی انتظامی احساس می‌شود بنابراین دو نعمت بزرگ وجود دارد که قدر آن دانسته نمی‌شود که امنیت و سلامت این دو نعمت بسیار بزرگ هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید به اینکه پلیس باید با حرکت بسوی علمی شدن با تهدیدات جدید مقابله کند، خاطرنشان کرد: در کشورهای همسایه نبود امنیت و آسایش باعث سلب آرامش از زندگی مردم شده است آنان که می خواستند در منطقه دولت خود را تشکیل دهند الان درمانده شده اند.

وی تصریح کرد: علی رغم شرایط خاص منطقه و اوضاع نابسامان کشورهای همسایه، الحمدلله جمهوری اسلامی ایران در این منطقه پرآشوب از امنیت پایداری برخوردار است که نعمت بزرگی است و باید شاکر آن باشیم. 

بهرامی با بیان اینکه بهترین سلاح نیروی انتظامی عمل به قانون است، یادآور شد: عزت جمهوری اسلامی در سایه تلاش، سلامت و ارتقای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی یکی از مسائل مهم در ایجاد امنیت است، گفت: امروز برخی افراد اهداف دشمن را دنبال می
کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف می خواهند کشور و مسئولان را درگیر اختلافات کنند ولی با هدایت های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسؤولان این توطئه نیز راه به جایی نخواهد برد.

بهرامی با ذکر اینکه نیروی انتظامی نباید دغدغه ای به جز جهاد با دشمن داشته باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و خود شیعه ها و سنی ها هدف اصلی دشمن است.

وی بر لزوم دشمن‌شناسی در شرایط کنونی تاکید و تصریح کرد: سالیان متمادی است که تلاش دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام و نیروهای مسلح است لذا با دشمن شناسی باید به درستی رصد شود.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا