اخبار
کد خبر : 3759 ۱۳۹۵/۱۰/۱۵   

شرایط سخت خدمتی از موضوعات مهم در آذربایجان غربی است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شرایط سخت خدمتی از موضوعات مهم در آذربایجان غربی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در همایش یک روزه فرماندهان و کلانتری‌های آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: نیروهای انتظامی در استان آذربایجان غربی شرایط سختی را سپری می کنند که ضروری است سازمان قضایی نیروهای مسلح به مشکلات پرسنل انتظامی رسیدگی کنند.

وی با تاکید به اینکه مچ گیری توسط ارگان های نظارتی شایسته نیروهای انتظامی نیست تا آسایش مردم و نیروها سلب نشود، افزود: رسیدگی به تخلفات ماموران نیروی انتظامی وظیفه است اما اینکه بتوانیم مسیری را ارائه دهیم که تخلفات صورت نگیرد از اهم موضوعات است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکلات پرسنل نیروی انتظامی اگر رفع نشود امکان لغزش وجود دارد اظهار امیدواری کرد مشکلات کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی رفع شود.

سعادت با تاکید بر اینکه اصلاح امور با فکر آسوده امکان‌پذیر است، افزود: بی‌تردید انسانی که ذهن درگیری داشته باشد در انجام امور محوله دچار مشکل می‌شود.
وی اظهار کرد: البته نباید گمان کرد که نیروی انتظامی انگیزه‌های مادی داشته بلکه آنها ایثارگر بوده و باید آسایش آنان تامین شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود امنیت جامعه را حاصل نیروی خدوم انتظامی دانست و از مسئولان خواست تا در دستیابی به امنیت پایدار یاری‌گر نیروی انتظامی باشند.

استاندار آذربایجان غربی نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي را مهم ارزيابي کرد و گفت: نيروي انتظامي ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه بوده و اين امنيت ، حاصل تلاش بي وقفه كاركنان خدوم و هميشه بيدار نيروي انتظامي است.

در ادامه همایش فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها در ارومیه، فرماندهان و خانواده شهدای نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی تجلیل شدند.

همایش یک روزه فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان آذربایجان‌غربی با شعار"پلیس، امنیت، آرامش، اقدام و عمل" در سالن امام علی(ع) نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا