اخبار
کد خبر : 3757 ۱۳۹۵/۱۰/۱۵   

اولویت ناجا روزآمدی کلانتری ها و پاسگاه ها است

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت و هدف امروز ما روزآمدی کلانتری ها و پاسگاه های سراسر کشور است.

به گزارش نای قلم، سردار محمد شرفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزآمدی کلانتری ها و پاسگاه ها باعث افزایش روزافزون کیفیت خدمت رسانی به مردم می شود.

وی اقدامات استان در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا را خوب ارزیابی و بیان کرد: در دیدار فرماندهان عالی رتبه ناجا با فرمانده معظم کل قوا، ایشان تآکید داشتند که به کلانتری ها و پاسگاه ها توجه ویژه ای بشود که در این بخش نیز پلیس استان تمهیدات خوبی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خدمات دهی مطلوب ومتناسب با نیاز مردم در کلانتری ها وپاسگاه ها از اهداف عالی ناجااست، ادامه داد: بر اساس تآکیدات فرمانده ناجا برای اجرای دقیق فرامین رهبر معظم انقلاب در سطح ناجا شورایی تحت عنوان شورای تحول حوزه کلانتری و پاسگاه ها تشکیل و در زیر مجموعه این شورا کمیته هایی شامل: کمیته ساختار، منابع انسانی، فناوری و تکنولوژی، صیانت، آموزش و پشتیبانی قرار دارند که هرکدام از این کمیته ها به صورت تخصصی، حرفه ای و علمی با انجام مطالعات و پژوهش های دقیق راهکارهای عملی اجرای فرمان مقام معظم رهبری را تدوین و به شورا ارائه می دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تمرکز بر ارائه شایسته ترین خدمات انتظامی در کلانتری و پاسگاه ها را از اولویت های این پلیس عنوان کرد و گفت: در این راستا از بهبود محیط فیزیکی تا ارتقای مهارت های علمی، رفتاری و عملی کارکنان برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی از ایجاد سامانه پیامکی برای آگاه سازی صاحبان پرونده های پلیسی از مراحل رسیدگی پرونده هایشان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی شاکی و متشاکی، اتلاف وقت و تحمیل هزینه های جانبی برای آگاهی از سیر پرونده نیست.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از برنامه های متداول این پلیس است، عنوان کرد: در راستای ارتقای مهارت های علمی و عملی کارکنان دوره های آموزشی متنوع و همچنین کارگاه های تجربی ای برگزار کردیم که خوشبختانه موثر نیز بوده است.

سردار شرفی، تمرکز بر تحقیق و پژوهش را از برنامه های اولویت دار پلیس پیشگیری عنوان کرد و افزود: باید همواره به دنبال دانش افزایی و پژوهش محوری باشیم و مبنای مأموریت هایمان را بهره وری از تجربه ، آموزش و ارزیابی قرار دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه سخنان خود به انتخابات سال آینده اشاره و اظهار کرد: در ایام انتخابات جلب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های تاثیرگذار می تواند کمک شایانی در تامین نظم و امنیت ایفا کند.

وی به انتخابات حساس و مهم سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم افکار عمومی قابلیت نفوذ بیشتری در سطح جامعه را پیدا می کنند و پلیس باید با گوشی شنواتر و چشمی بیناتر به عنوان دیده بان جامعه تمام لایه های روی و زیرین جامعه را پایش کند تا بتواند توطئه دشمن را خنثی کند.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور ادامه داد: در ایام انتخابات جلب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های تاثیر گذار مردم می تواند در این عرصه کمک شایانی را در تامین نظم و امنیت ایفا کند و هر خطا و سهل انگاری می تواند مشکلات عدیده ای را در امنیت جامعه به وجود بیاورد.

شرفی رفع آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر، طلاق، مسائل و رفتارهای نامتعارف و حاشیه نشینی را از دغدغه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در مسئله حاشیه نشینی به دنبال ایجاد شرایطی است که تجمع معتادان متجاهر در حاشیه شهرها و ایجاد امکان مخفی شدن مجرمان در محل ها را سامان دهی کند.

 رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اظهار داشت: اجرای طرح پایلوت مشهد و استقرار پلیس اماکن و اطلاعات در حاشیه شهر موجب کاهش مسائل و مشکلات و رضایتمندی مردم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با آگاه سازی و اطلاع رسانی شایسته اصحاب رسانه یک فضای وحدت، همدلی و انسجام در سطح جامعه به وجود آمده و همه به پای صندوق های رای بیایند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا