اخبار
کد خبر : 3751 ۱۳۹۵/۱۰/۱۵   

قاضی پور این بار لایحه برنامه ششم را پاره و پرت کرد

بسیاری از رسانه های کشور خبر دادند که در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در بخش سلامت، نماینده ارومیه این بار با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، لایحه برنامه ششم را پاره کرده است.

به گزارش نای قلم، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی نوبت سوم مجلس در مقابل جایگاه هیأت رئیسه مجلس حاضر شده و ضمن پاره کردن لایحه برنامه ششم، آن را به سمت اعضای هیأت رئیسه مجلس پرت کرده است.

ظاهراً در جریان بررسی ماده ۸۶ لایحه برنامه ششم در مورد سیاست‌های کلی سلامت، نادر قاضی‌پور پیشنهاد حذف یک بند را مطرح و رئیس مجلس نیز به پیشنهاد او توجهی نکرده و در مقابل اخطار یکی دیگر از نمایندگان را در این رابطه به رأی گذاشته است.

برخی از رسانه ها احتمال داده اند که واکنش خارج از عرف و عصبانیت نماینده ارومیه ناشی از عدم توجه به پیشنهاد وی بوده است.

جالب اینکه رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس هیچ واکنشی به این اقدام نادر قاضی پور نشان نداده اند.

شرح کامل ماجرا:

نادر قاضی پور در جریان بررسی ماده 86، پیشنهاد حذف یکی از بندها را داد و محمدباقر نوبخت به عنوان نماینده دولت از موضوع پرداخت به موقع پول بیمه تامین اجتماعی دفاع کرد؛ در حالی که نماینده ارومیه خواستار حذف بلوکه کردن پول های دستگاه های اجرایی بدهکار به بیمه ها توسط بیمه گرها بود.

نوبخت در سخنان خود از قاضی پور خواست که پیشنهاد خود را پس بگیرد که لاریجانی نیز گفت آقای قاضی پور پیشنهادش را پس گرفته است.

اما نماینده ارومیه از صندلی خود بلند شد و در راستای مخالفت، با تکان دادن دستانش نشان داد که پیشنهاد خود را پس نگرفته است.

قاضی پور سپس دو بار دیگر اقدام به ارائه پیشنهاد کرد که هیات رئیسه به وی اجازه ارائه نداد.

پس از چند دقیقه، ناگهان نادر قاضی پور در جایگاه ناطقین قرار گرفت و اقدام به پاره کردن گزارش لایحه برنامه ششم توسعه و پرتاب کاغذهای پاره شده به سمت هیات رئیسه مجلس کرد.

وی سپس جایگاه هیات رئیسه را ترک کرد و در صندلی خود نشست.

در نهایت، نمایندگان با این ماده موافقت کرده و آن را مصوب کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا