اخبار
کد خبر : 3748 ۱۳۹۵/۱۰/۱۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

120 هزار نخ سیگار در سلماس و 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 120 هزار نخ سیگار در شهرستان سلماس و 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد.

سرهنگ سامان غنی زاده به وصول خبری مبنی دپوی سیگار خارجی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: موضوع در اسرع وقت در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی و بازرسی محل این میزان سیگار خارجی قاچاق در مارکهای مختلف را ضبط کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در شهرستان ماکو نیز ماموران متوجه شدند که فردی مواد سوختی را دپو کرده است و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند.

سرهنگ غنی زاده افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

100 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان لاستیک و لوازم صوتی خارجی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال را در میاندوآب کشف و ضبط کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: در کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری، مأموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد به یک دستگاه خودروی باری وانت مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار می دهند.

وی افزود: در بازرسی از آن 30 حلقه لاستیک و تعداد 108 عدد لوازم الکتریکی شامل ضبط صوت، چراغ و باند پخش خارجی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق، پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه قاچاق سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، گفت: تلاش پلیس این شهرستان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی همچنان ادامه دارد.

شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در ارومیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارقان حرفه ای اماکن خصوصی با تلاش ماموران در حین سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین صمد پور افزود: در پی چندین فقره سرقت از اماکن عمومی در این شهرستان موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و آنها را حین سرقت دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 18 فقره سرقت از اماکن عمومی در ارومیه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقداری اموال سرقتی به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف و 2 سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا