اخبار
کد خبر : 3741 ۱۳۹۵/۱۰/۱۴   

برنامه عملیاتی سال 1396 معاونت غذا وداروی ارومیه تدوین شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از تدوین برنامه عملیاتی سال 1396 معاونت غذا وداروی ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسن ملکی‌نژاد در جلسه تدوین برنامه عملیاتی سال 96 معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: تدوین برنامه عملیاتی، اثر بخشی برنامه‌های حوزه غذا و دارو را ارتقا می دهد.

وی افزود: برنامه‌ریزی و تدوین برنامه عملیاتی یکی از مهمترین و با اولویت‌ترین ارکان مدیریت است که زمان حال سازمان را به آینده پیوند می‌دهد که اگر با حساسیت کافی تدوین شود اثربخشی برنامه‌های حوزه غذا و دارو را ارتقا می‌دهد.

ملکی‌نژاد گفت: در این برنامه سعی شده نیازهای بومی استان نیز مطرح و در سال آینده برای اجرای آن برنامه‌ریزی شود، ارتقای ایمنی مواد غذایی، اطلاع رسانی دارو و سموم و مواد غذایی، پیشگیری از قاچاق، تجهیز آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، طرح PMS، پایش سموم، ارتقای امتیاز PRPs واحدهای تولیدی و ارتقای کیفیت خدمات غذا و دارو و تجهیزات پزشکی از مهمترین اهداف این برنامه است.

سازمان غذا و داروی کشور، برنامه عملیاتی سال 1396 را به منظور ایجاد وحدت رویه و کاهش مشکلات در عملکرد معاونت‌های غذا و دارو، پیشنهادات و برنامه‌ها را در قالب یک چارچوب و استراتژی یکسان و پیرامون اهداف کلان و کمی برنامه عملیاتی از کلیه معاونت‌های غذا و دارو جمع بندی و برنامه کلی را تدوین می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا