اخبار
کد خبر : 3739 ۱۳۹۵/۱۰/۱۲   

آستان قدس رضوی مسیر رفع نیاز مستضعفان را تسهیل می‌کند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌ غربی گفت: هماهنگی بین آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌ها مسیر رفع نیاز مستضعفان را تسهیل می‌کند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمد مختارزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه نسبت به منشور هفتگانه رضوی مسئولیت داریم و اقدامات ویژه‌ای متناسب با موارد مطرح شده تعریف و اجرا می شود. 

وی توجه به محرومان اولویت اول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان است.

مختارزاده افزود: دفتر آستان قدس رضوی با کمک عاشقان امام رضا (ع) و مردم برای خدمت رسانی و گسترش اندیشه امام رضا (ع) فعالیت می کند. 

 سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه شناسایی، احیای موقوفات و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در موقوفات، جزء رویکردهای اصلی است، تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که از موقوفات صیانت نمائیم و آن‌ها را توسعه دهیم.

 وی با اشاره به اینکه زائر محوری یکی از اصلی‌ترین رویکردهای آستان قدس رضوی است، اظهار داشت: زائر حضرت رضا (ع) باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، زائر اولی‌هایی که بیش از 37 سال داشته باشند و به دلیل نداشتن تمکن مالی توفیق زیارت نداشته‌اند با کمک هدایا و نذورات نقدی خیران به این سفر معنوی شرفیاب می‌شوند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت و درمان غیر از بخش دولتی سازمان‌های مردمی به صورت داوطلبانه اقداماتی انجام می‌دهند، ادامه داد: در راستای خدمات رسانی به افراد نیازمند پزشکان، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها هم می‌توانند به سبب عشق به امام رضا(ع) خدمات رایگان به مردم ارائه داده و محرومان را ویزیت کنند که تاکنون دو آزمایشگاه و 18 نفر پزشک همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه رویان با سقف 140 هزار تومان به اقشار مستضعف خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: با آغاز فعالیت دفتر آستان قدس رضوی در استان 300 نفر از بیماران از خدمات رایگان پزشکان بهره مند شده اند.

مختارزاده اضافه کرد: اطعام محرومان و رسیدگی کلی به نیازمندان که از آرمان‌های اولیه امام رضا(ع) بود نیز از سایر اولویت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

وی بر استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی با هماهنگی سپاه شهدای استان اظهار کرد: خوشبختانه با ابتکارات صورت گرفته می توانیم از ظرفیت این آستان مقدس در توسعه اردوهای جهادی استفاده کنیم.

مختارزاده با بیان اینکه هماهنگی بین آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌ها مسیر رفع نیاز مستضعفان را تسهیل می‌کند، از همکاری استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، سپاه شهدا و شهردار تقدیر کرد.

وی خواستار همکاری اصحاب رسانه برای معرفی و تبیین اهداف و برنامه‌های آستان قدس رضوی شد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا