Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3737 ۱۳۹۵/۱۰/۱۲   

ضعف دستگاه های متولی در نظارت بر بازی های رایانه ای

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ضعف دستگاه های متولی جهت نظارت بر بازی های رایانه ای و عدم همکاری آنان با دیگر دستگاه ها، عدم آگاهی والدین از محتوا و پیامدهای بازی های غیرمجاز و همچنین عدم آگاهی برخی فروشندگان امر از پیامدهای بازی های رایانه ای غیرمجاز را از جمله مواردی دانست که می تواند اثرات مخربی بر روی کودکان و نوجوانان به دنبال داشته باشد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی در سومین جلسه مبارزه با بازی های رایانه ای اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آسیب هایی که بازی های رایانه ای غیرمجاز بر کودکان و نوجوانان دارد، می بایست تبلیغات به صورت گسترده با همکاری دستگاه های متولی امر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند این امکان را فراهم کند تا از طریق نشریات و رسانه ها با هدف فرهنگ سازی و آگاهی بیشتر جامعه ستونی به این امر اختصاص دهند.

کریمی با اشاره به اینکه این کار باید اصولی انجام گیرد، خاطرنشان کرد: این یک کار فرهنگی و زمان بر بوده و در دراز مدت نتیجه خواهد داد؛ همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی قادر به جمع آوری این گونه بازی های غیرمجاز نیست؛ لذا همکاری اتاق اصناف و اماکن در این مورد بسیار حائز اهمیت است.

وی بر اهمیت آگاه‌سازی و هشدارهای لازم به متولیان امر و خانواده‌ها در این زمینه تأکید کرد و گفت: امیدواریم با توجه به تنوع تولید محصولات و ورود آن به بازار در سال‌های متمادی زمینه‌ای را فراهم کنیم تا با کاسته شدن از وضعیت نابسامانی در این زمینه روند کارها به سمت ساماندهی و شرایط مطلوب دسترسی به محصولات پاک و سالم برای خانواده‌ها و همشهریان فراهم آید.

سومین جلسه مبارزه با بازی های رایانه ای با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی، معاونت دادستان عمومی وانقلاب ارومیه، نماینده پلیس نظارت بر اماکن عمومی و رئیس اتحادیه فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی به منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از فروش و توزیع بازی های غیرمجاز رایانه ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا