اخبار
کد خبر : 3736 ۱۳۹۵/۱۰/۱۲   

اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید برای ارائه خدمات آسانتر به شهروندان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت برای استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات آسانتر به شهروندان اهتمام ویژه ای دارد.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در دومین جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها، توسعه دولت الکترونیک و فناوریهای مدیریتی استانداری که با حضور دبیر و اعضای این کمیته در سالن جلسات شماره چهار استانداری برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای در موضوع استقرار دولت الکترونیک و بهره گیری هرچه بیشتر از فناوری های نوین در جهت ارائه خدمات به شکل آسانتر و روانتر به شهروندان و کاهش هزینه ها داشته و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه ها انجام گرفته است.

وی افزود: در استان نیز با مشارکت فرمانداری ها، بخشداری ها و سایر دستگاه های ذیربط شاهد تحقق بخش مهمی از پیاده سازی برنامه استقرار دولت الکترونیک در استان هستیم که امیدواریم با تحقق کامل این برنامه و راه اندازی دفاتر خدمات آی سی تی در تمام روستاها بتوانیم خدمات را در دور دسترس ترین نقاط نیز به مردم و هم استانی های عزیز ارائه دهیم.

صفرزاده همچنین به برخی اقدامات انجام گرفته در استانداری در راستای توسعه دولت الکترونیک اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار و فعالیت دیتاسنتر استانداری در محل جدید خود و استفاده از امکانات ویدئو کنفرانس برای برگزاری جلسات و ارتباط با شهرستان ها از جمله اقدامات مثبت در این زمینه است و در تلاش هستیم که ساختار دولتی را در استان بیش از پیش به فناوری های نوین ارتباطی و مدیریتی مجهز کنیم.

معاون استاندار همچنین در ادامه بر ضرورت تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه در استان تاکید کرد.

رسول مقابلی رئیس مرکز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداری و دبیر کمیته نیز در این جلسه، جایگاه، شرح وظایف و اهداف كميته اصلاح ساختار‌، ‌فرايندها، ‌توسعه دولت الكترونيك و فناوري هاي مديريتي استانداري را تشریح کرد.

سایر اعضای کمیته نیز در این جلسه دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص راهکارهای تحقق اهداف كميته اصلاح ساختار‌، ‌فرايندها، ‌توسعه دولت الكترونيك و فناوري هاي مديريتي استانداري بیان نمودند.

گفتنی است كميته اصلاح ساختار‌، ‌فرايندها، ‌توسعه دولت الكترونيك و فناوري هاي مديريتي استانداري يكي از كميته هاي زيرمجموعه كارگروه توسعه مديريت استانداري است و ‌اين كميته بر اساس شرح وظايف مندرج در دستورالعمل مي تواند كارهاي اساسي و زير بنايي در اصلاح ساختار و فرايندها انجام دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا