اخبار
کد خبر : 3733 ۱۳۹۵/۱۰/۱۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری سارقان طلا در ارومیه

سارقان مغازه طلا فروشی در شهرک زیوه شهرستان ارومیه دستگیر شده اند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در خصوص اموال مسروقه گفت: سارقان با تخریب گاوصندوق داخل مغازه موفق به سرقت بیش از هفت کیلو گرم طلا به ارزش حدود 10 میلیارد ریال شده بودند

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: هر دو سارق سابقه دارو بومی استان بودند و در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند

وی در خصوص برگشت اموال به مال باختگان گفت: پنج کیلوگرم طلا مسروقه به ارزش شش و نیم میلیارد ریال که در پنج نقطه جاسازی شده بود کشف شده است و مابقی اموال در استان های غربی کشور با فاکتور و مهر جعلی به فروش رفته و در صدد شناسایی مالخران و برگشت اموال مالباختگان هستیم.

120 هزار نخ سیگار در سلماس و 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 120 هزار نخ سیگار در شهرستان سلماس و 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد.

سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی به وصول خبری مبنی دپوی سیگار خارجی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: موضوع در اسرع وقت در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی و بازرسی محل این میزان سیگار خارجی قاچاق در مارکهای مختلف را ضبط کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در شهرستان ماکو نیز ماموران متوجه شدند که فردی مواد سوختی را دپو کرده است و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند.

غنی زاده افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

توقیف خودروی پژو پارس با بیش از 47 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در ماکو

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی از توقیف خودروی پژو پارس با بیش از 47 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در ماکو خبر داد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس راه شهرستان ماکو در حین گشت زنی در محور ماکو - خوی یک دستگاه خودروی پژو پارس را به علت ارتکاب تخلف رانندگی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام استعلام لازم از سوابق خودرو متوجه شدند که این خودرو 47 میلیون و 300 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

وی اظهار کرد: با روشن شدن موضوع، این خودرو برای پرداخت دیون دولتی و پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

با توجه به قانون راهنمایی و رانندگی خودرو هایی که دارای بیش از 10 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده باشد، توقیف می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا