اخبار
کد خبر : 3725 ۱۳۹۵/۱۰/۱۰   

روحانی و دولت یازدهم در انتخابات آتى رقیب جدى ندارد

دبیر حزب ندای ایرانیان در آذربایجان غربی گفت: روحانی و دولت یازدهم در انتخابات آتى رقیب جدى نخواهند داشت.

 به گزارش نای قلم، افشین معینی صدر در گفت و گویی دولت تدبیر و امید را نشانه ای از عقلانیت بالای مردم ایران دانست و گفت: دولت تدبیر و امید اولویت هاى سیاست خارجى را بر مبناى سه اصل عزت ، حکمت و مصلحتى که در دولت قبل مردم از آن رنج می بردند ترسیم و اجرا کرد.
وی در مورد عملکرد دولت در بخش مسایل سیاسی و امور بین الملل گفت: دولت یازدهم اعتلاى شأن، موقعیت، اقتدار ملى، منطقه اى و بین المللى ایران و ایرانى را در دستور کار خود قرار داد .

وی افزود: تصحیح چهره جهانى جمهورى اسلامى و همچنین غیرامنیتى کردن موقعیت ایران در نظام بین الملل یکى از مهمترین کارهاى دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجى بود که با هوشیارى و تدبیرى به موقع پروژه امنیتى سازى جهانى جمهورى اسلامى ایران را خنثى کرده و زمینه هاى لازم براى تقویت هویت ایرانى و دستگاه دیپلماسى را برای مردم ایران  مهیا ساخت.

دبیر حزب ندای ایرانیان در استان آذربایجان غربی در مود نقاط ضعف وقوت دولت گفت: بدون اغراق دولت یازدهم در تمامى حوزه ها اعم از اقتصادى و سلامت، سیاست خارجى، امنیت و ... تا به اینجا و با احتساب شرایط و تهدیدها و تحریم هاى بین المللى همه جانبه اى که زمان تحویل دولت علیه ایران حاکم بود، موفق عمل کرده است، به طوری که تمامى تهدیدات مشترک امنیتى را با اعتمادسازى و تقویت نگرش مثبت کشورهاى منطقه مرتفع کرده است.

معینی صدر در مورد اقبال مردم نسبت به دولت در سال آخر ریاست جمهور مناسب ارزیابی کرد وافزود: دولت یازدهم بر این باور است که وضع فعلى کشور در مقایسه با شایستگی هاى ملت ایران، نامناسب است و خود را متعهد به ارتقاى کیفیت زندگى ایرانیان در همه ابعاد می داند .

معینی ادامه داد: دولت تدبیر و امید باید با رویکردى کل نگر، پیشرفت و توسعه متوازن و همه جانبه در بستر امکانات و شرایط تاریخى کشور را در دستور کار قرار دهد. انتخابات شکوهمند خرداد ٩٢ و حضور حماسى ملت شریف ایران در انتخابات، نمادى از مردم سالارى و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بود که ملت ایران براى بهبود سرنوشت خویش و اعمال تغییرات به کمک صندوق راى و به شیوه اى دموکراتیک آن را اعلام کردند .

این فعال سیاسی ضمن مناسب ارزیابی کردن دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: بعد از به روى کار آمدن دولت تدبیر و امید و پایان دادن به وضعیت اسفبار هشت سال تفکر خانمانسوز احمدى نژادیسم و بازگشت روحیه امیدوارى و نشاط در فضاى عمومى جامعه، به نظر می رسد دولت یازدهم و آقاى روحانى در انتخابات آتى رقیب جدى نخواهند داشت .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا