اخبار
کد خبر : 3706 ۱۳۹۵/۱۰/۰۸   

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه مقابل عقاب تهران پیروز شد

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه 3 بر 1 عقاب تهران را شکست داد.

هفته نهم مسابقات قهرمانی والیبال دسته یک مردان کشور جام منا امروز تیم های شهرداری جوان ارومیه و عقاب تهران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شهرداری جوان ارومیه با نتایج 25 بر 29، 25 بر 17 و 25 بر 18 در ست های دوم، سوم و چهارم به پیروزی رسید و توانست در مجموع 3 بر یک عقاب تهران را شکست دهد.

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری جوان ارومیه همچنان بدون باخت در صدر جدول رده بندی گروه یک والیبال دسته اول مردان کشور قرار دارند.

دیدار رفت این دو تیم با پیروزی 3 بر 2 شهرداری جوان در تهران به پایان رسیده بود.

عقاب تهران نیز با 3 برد و 9 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل

تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل کاله آمل به پیروزی 3 بر 1 دست یافت.

در هفته چهاردهم از سری رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهدای منا امروز تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل به میزبانی کاله به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری ارومیه توانست با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دهد.

تیم شهرداری ارومیه که امسال با توجه به نظر کارشناسان و مسئولان باشگاه عملکرد مطلوبی را به دست نیاورده بود پس از پیروزی در بازی قبل برابر تیم قدرتمند بانک سرمایه امروز روحیه خوبی داشت و با یک بازی رضایت بخش توانست کاله را در منزل با نتایج 26 بر 24، 25 بر 15 و 27 بر 25 در ست های اول، دوم و چهارم شکست دهد.

تیم شهرداری ارومیه از مجموع چهارده بازی 8 برد و 6 باخت به دست آورده و با 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

شهرداری ارومیه در پانزدهمین بازی خود روز یکشنبه 12 دی ماه در سالن غدیر ارومیه به مصاف خاتم اردکان می رود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا