اخبار
کد خبر : 3705 ۱۳۹۵/۱۰/۰۸   

مدیریت مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل آفرینش حماسه 9 دی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مدیریت مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل آفرینش حماسه 9 دی بود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمد داداش زاده امروز در مراسم عصر شعر "شکوه بصیرت" اظهار کرد: مردم وقتی دیدند که دشمنان دنبال اسلام ستیزی، عاشورا ستیزی و به دنبال جنگ با راهنمایان دین هستند، خط و مرزشان را مشخص کردند.

وی مردم همیشه اولین و محکم ترین پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: حماسه‌ی پرشور 9 دی، میثاق مجدد مردم ولایتمدار و آگاه به مسائل سیاسی با ولایت و رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

داداش زاده به بصیرت و درایت مردم فهیم ایران اشاره و تصریح کرد: توطئه ای که دشمنان اسلام آن را برنامه‌ریزی کرده بودند با درایت، بصیرت و قیام به موقع مردم ولایتمدار ایران در نطفه خفه شد.

وی تاکید کرد: مردم هوشیار با حماسه حضور خود در ۹ دی دیگر بار ثابت کردند که تا پای جان پای اسلام، ولایت و انقلاب هستند و هر سال در این روز میثاق خود را با مقام ولایت بیان می کنند چرا که امام این امت فرمود همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

داداش زاده با بیان اینکه وقتی اعتقادات دینی و مذهبی جلو می آید مردم در صحنه حاضر می شوند، بیان کرد: خط قرمز ملت ایران احترام به شعائر و ارزش‌های دینی است و این ملت اجازه ندادند تا ساحت سیدالشهدا (ع) مورد تاخت و تاز عده ای قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره بر واقعه عظیم عاشورا و دل دادگی شیعیان و مردم ایران بر حضرت امام حسین (ع) بعد از گذشت چندین قرن از وقوع آن اظهار کرد: مردم ایران بر مذهب و اعتقادات دینی خود بسیار حساس هستند و اگر کوچک ترین اهانتی را نسبت به این مسئله احساس کنند همراه با ولایت فقیه همواره در صحنه حاضر می باشند و حامی رهبر و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام بعد از انتخابات 88 همه جا را غبار فرا گرفت اما مقام معظم رهبری صراط مستقیم را مشخص کردند و معنای رهبریت در آن شرایط معنا پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به وظایف اقشار مختلف مردم اشاره و اظهار کرد: افراد مشکل آفرین که پشتیبان آنها صهیونیسم و آمریکا بودند همیشه با ما دشمن هستند چون با دین مشکل دارند و حکومت ما دینی است.

داداش زاده متذکر شد: وظیفه داریم که آگاه باشیم و غفلت نورزیم چون زمانی که ما خواب هستیم دشمن بیدار است و بر ضد ما کار می‌کند.

وی گفت: مردم با هر گرایشی که دارند باید در مواقع حساس و بحرانی، خطر را احساس و اتحاد خود را حفظ کنند.

مراسم عصر شعر "شکوه بصیرت" به مناسبت سالگرد نهم دی ماه و شکوه بصیرت ملی با حضور شعرا، ادبا و فرهیختگان به همت حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

ویژه برنامه عصر شعر «شکوه بصیرت» با قرائت شعر توسط تعدادی از شاعران برجسته شهرستان اورمیه از جمله مصطفی قلیزاده علیار، علی صلاحلو، محمد میلانی، مرضیه انساندوست، سعید سلیمان پور، رویا شاه حسین زاده، اکبر بیضایی، بهرام اسدی، امین گنج پرور، بابا علی جوانمرد، علی علیزاده، محمد صفری، بهنام مهدی نژاد، پیام آقایی، صدف سلطان زاده، مهدی فلاح، علی محمدیان، علی غنی زاده، حسن حاتم، جعفر بزرگ امین و نجلیل از 25 نفر شاعرتلاشگر و متعهد در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی پایان یافت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا