اخبار
کد خبر : 3703 ۱۳۹۵/۱۰/۰۸   

حماسه 9 دی باید در طول تاریخ نظام اسلامی جاودانه بماند

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی ماه باید در طول تاریخ نظام اسلامی جاودانه بماند.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند امروز در مراسم عصر شعر "شکوه بصیرت" که به مناسبت سالگرد نهم دی ماه و شکوه بصیرت ملی با حضور شعرا، ادبا و فرهیختگان به همت حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان هنری و هنرمندان وظیفه دارند با قلم سرایی، سرودن شعر و نویسندگی، حماسه 9 دی ماه را برای همیشه جاودانه نگه دارند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه شامل یک بصیرت بود، تصریح کرد: مردم در 9 دی سال 88 با بصیرت و آگاهی وارد صحنه شدند و انقلابی بودن خود را به جهانیان نشان دادند.

به گفته هوشمند دشمن شناسی، وقت شناسی، بصیرت و آگاهی مردم از نقاط مهمی بود که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند و این بصیرت و آگاهی مردم را تبریک گفتند.

وی در ادامه سخنان خود از اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج هنرمندان، صدا و سیما و همکاران حوزه هنری در برپایی این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

مراسم عصر شعر "شکوه بصیرت" به مناسبت سالگرد نهم دی ماه و شکوه بصیرت ملی با حضور شعرا، ادبا و فرهیختگان به همت حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

ویژه برنامه عصر شعر «شکوه بصیرت» با قرائت شعر توسط تعدادی از شاعران برجسته شهرستان اورمیه از جمله مصطفی قلیزاده علیار، علی صلاحلو، محمد میلانی، مرضیه انساندوست، سعید سلیمان پور، رویا شاه حسین زاده، اکبر بیضایی، بهرام اسدی، امین گنج پرور، بابا علی جوانمرد، علی علیزاده، محمد صفری، بهنام مهدی نژاد، پیام آقایی، صدف سلطان زاده، مهدی فلاح، علی محمدیان، علی غنی زاده، حسن حاتم، جعفر بزرگ امین و نجلیل از 25 نفر شاعرتلاشگر و متعهد در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی پایان یافت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا