اخبار
کد خبر : 3700 ۱۳۹۵/۱۰/۰۷   

قاضی‌پور: برخی شوربا خورده‌اند ولی ما نان حلال خورده‌ایم/ لاریجانی: حرفی نزنید که احتیاج به تذکر ماده ۷۹ باشد

نادر قاضی‌پور در واکنش به تذکر مصطفی کواکبیان گفت: حاجی‌بابایی ۶ شب در مجلس ماند و اجازه نداد ما به خانه برویم تا برنامه ششم را به تصویب برسانند اما برخی از دوستان کار کمیسیون را زیرسوال می‌برند.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا، نادر قاضی‌‌پور دقایقی پس از تذکر کواکبیان که در انتقاد به نحوه مدیریت جلسات از سوی لاریجانی، با نقل‌قولی از غلامرضا تاجگردون مدعی شد که کمیسیون تلفیق به مجلس آش شله‌قلمکار تحویل داده است، با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس تذکر داد.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اعضای کمیسیون تلفیق به‌صورت شبانه‌روزی در مجلس کار کردند. آقای حاجی‌بابایی ۶ شب در مجلس ماند و اجازه نداد ما نیز به خانه برویم تا برنامه ششم را به تصویب برسانند اما برخی از دوستان کار کمیسیون را زیرسوال می‌برند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: برخی  شوربا خورده‌اند ولی ما نان حلال خورده‌ایم.

لاریجانی نیز در واکنش به تذکر قاضی‌پور اعلام کرد: از همان ابتدا نیز از اعضای کمیسیون تلفیق برنامه تشکر کردیم. لطفاً به یکدیگر حرفی نزنید که احتیاج به تذکر ماده ۷۹ باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا