Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3699 ۱۳۹۵/۱۰/۰۷   

رفع تصرف و خلع ید 230 هکتار از اراضی ملی ارومیه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه از رفع تصرف 230 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان در طی 9 ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، احمد خوش نژاد در گفت و گوی خبری اظهار کرد: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و با همکاری دستگاه های ذیربط طی نه ماهه گذشته 230 هکتار از اراضی ملی در حوزه شهرستان ارومیه از متصرفین باز پس گیری و خلع ید شده است.

وی افزود: در همین راستا در طی این مدت بیش از 113 میلیون ریال نیز جرائم متعدد از متخلفان اخذ شده است که جا دارد از همکاری های صمیمانه دستگاه قضا و نیروهای حفاظتی قدردانی کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی ارومیه ادامه داد: عرصه های ملی در این شهرستان 342 هزار هکتار است که تمام نیروهای منابع طبیعی در تلاش هستند تا عرصه های ملی را با تمام توان حفاظت کنند، از این رو یکی دیگر از رویکردهای منابع طبیعی ارومیه برقراری ارتباطات مشارکتی است که تاکنون نیز برای بهره بردارن عرصه های ملی به تعداد حداقل 1400 نفر دوره های ترویجی و آموزشی برگزار شده است.

به گفته وی عمده ی این دوره های آموزشی در نقاط روستایی حوزه ارومیه بوده و با همکاری دهیاران و شورا های اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا