اخبار
کد خبر : 3698 ۱۳۹۵/۱۰/۰۷   

برگزاری تعداد 7 تور صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از برگزاری هفت تور صنعتی و شش تور نمایشگاهی توسط معاونت صنایع کوچک شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، احسان جوی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: این شرکت در راستای آشنایی هرچه بیشتر و تعامل بین صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان با سرمایه گذاران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سایر استان ها، اقدام به برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی می کند که در سال جاری تعداد بیش از 230 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این تورهای صنعتی و نمایشگاهی حضور داشته اند.

وی همچنین با بیان اینکه تورهای صنعتی بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان صورت می گیرد، تصریح کرد: در همین رابطه تور صنعتی شهرک های صنعتی البرز و فارس نیز در سال جاری برگزار شده است که 40 نفر از مدیران واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی این دو استان از واحدهای تولیدی استان آذربایجان غربی بازدید نموده اند.

جوی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دائمی توانمندی های صنعتی و معدنی استان در محل شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه، اظهارداشت: در حال حاضر محصولات و مشخصات تعداد 93 واحد تولیدی استان در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

وی به برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا