Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3697 ۱۳۹۵/۱۰/۰۷   

ظرفیت اسمی ذخیره سازی فرآروده های نفتی در استان افزایش می یابد

مدیرمنطقه ای شرکت توزیع فرآورده های نفتی ارومیه از افزایش ظرفیت اسمی ذخیره سازی فرآروده های نفتی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مخازن مرکزی فرآورده های نفتی ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت اسمی ذخیره سازی فرآروده های نفتی در استان در حدود 90 میلیون لیتر است که با اتمام مخازن جدید ذخیره سازی این میزان به 120 میلیون لیتر افزایش می یابد.

وی در خصوص نظارت بر کیفیت فرآورده های نفتی در استان نیز افزود: محوله های سوخت در تمام مراحل بارگیری، تحویل و توزیع در جایگاه های عرضه سوخت به طور مستمر و دقیق توسط کارشناسان آزمایشات کنترل کیفی و کمی انجام می گیرد.

معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: تامین و توزیع فرآورده های نفتی در کشور و به ویژه در فصول سرد سال و استان های سردسیر بسیار حیاتی است و زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت نفت گرمابخش خانه های میلیون ها ایرانی در نقاط دور و نزدیک بوده و این تلاش و همّت شایسته تقدیر است.

تقی کهوریان افزود: ازمراحل تولید، انتقال و توزیع فرآورده ها اگر خللی وارد شود مشکلات بزرگی را در پی دارد که با دقت، تلاش و مجاهدت مجموعه بزرگ شرکت توزیع فرآورده های نفتی که زنجیره ای بزرگ شکل داده است رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی در بخش ارتقای کمی و کیفی توزیع فرآورده های نفتی در استان اظهار کرد: در سال های اخیر با اقداماتی که در بخش ذخیره سازی، افزایش مراکزعرضه سوخت و نظارت بر کیفیت فرآورده های توزیع شده و اقدامات گسترده دررابطه با مقابله با قاچاق سوخت در استان انجام شده شاهد بهبود روند توزیع و رضایت مندی مصرف کنندگان هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا