اخبار
کد خبر : 3664 ۱۳۹۵/۱۰/۰۲   

تعطیلی مدارس ٤٥ میلیارد ریال خسارت به آموزش و پرورش وارد می کند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بابت هر روز تعطيلي مدارس ٤٥ ميليارد ريال خسارت به آموزش و پرورش استان وارد مي شود.

به گزارش نای قلم، فریدون سيدمصطفوي صبح امروز در اجلاس رؤساي آموزش و پرورش مناطق استان اظهار کرد: مدیران وروسای مناطق در اعلام تعطیلی مدارس با لحاظ مقررات مصوب و اطلاع رسانی سریع عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از هفته آینده پاداش بازنشستگان فرهنگی استان در سال ٩٤ به حسابشان واريز می شود.

سيدمصطفوي اضافه کرد: با تامین اعتبارات لازم از روز شنبه چهار دي ماه پاداش بازنشستگان فرهنگی استان در سال ٩٤ به حسابشان واريز می شود.

وی با بیان اینکه امروز هماهنگي و همدلي در مجموعه آموزش و پرورش در وضعيت خوبي قرار دارد، افزود: تعامل مناسب با مسئولان عالی استان و اصحاب رسانه همواره رویکرد مسئولان آموزش و پرورش است.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه اعتماد خاصي بين آموزش و پرورش و ارگان هاي حساس ايجاد شده است، افزود: تيم رسانه اي مؤثر براي آموزش و پرورش استان تشكيل شده است و تلاش می کنیم دغدغه ها و دلنگراني هاي اصحاب رسانه را پاسخ دهيم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با صلابت و اخلاق محوری تكليف خود را ادا مي كند و در انتخابات هم بدون هرگونه سياسي كاري مشاركت خواهيم شد.

سیدمصطفوی با تاکید بر تاثیرات مثبت بازدید روسا از مدارس گفت: رؤساي مناطق بايد حداقل دوبار در هر شش ماه به مدارس رفته و بازديد داشته باشد.

وی ادامه داد: دلگرمي معلم، رابطه اوليا و مدرسه، مراودات مالي آموزش و پرورش و بسياري از مسائل مربوط به آموزش و پرورش با حضور و بازديدهاي مديران در مدارس حل می شود.

این مقام مسئول گفت: کاهش بخشنامه هاي ارسالي به مدارس به مديران مدارس فرصت می دهد تا در مدیریت مدرس با تفکر و قدرت بیشتری عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر تقویت شورا معلمان، شورای دانش آموزان و گروه های آموزشی در مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا