اخبار
کد خبر : 3657 ۱۳۹۵/۱۰/۰۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در ارومیه

رئیس پلیس فتا اذربایجان غربی گفت: عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در ارومیه دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن کوره بلاغی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر درج مطالب توهین آمیز و عکس های خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نامعلوم و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کوره بلاغی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد گفت: کاربران دقت داشته باشند که عکس های شخصی خود را در سایت های عمومی ، تلفن همراه  و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند چرا که ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی دارند موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.

توقيف تريلر حامل البسه قاچاق در ايواوغلي

فرمانده انتظامي خوي از توقيف خودروي حامل البسه قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در ايست و بازرسي " ايواوغلي " خبر داد.

سرهنگ "اسفنديار احمدي"در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي "ايواوغلي" حين گشت زني در محور خوي -ماکو  يک دستگاه تريلر را به ظن حمل کالاي قاچاق توقيف کردند. 

 اين مسئول ادامه داد: در بازرسي از خودروي توقيفي، هزار و 863 ثوب البسه قاچاق کشف شد ؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهاي مکشوفه، دو ميليارد ريال برآورد شده است. 

 فرمانده انتظامي شهرستان خوي تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

محموله قاچاق میلیونی در شوط کشف شد

فرمانده انتظامی شوط از کشف محموله قاچاق میلیونی در شوط خبر داد.

ایوب فکری در گفت وگویی، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه پراید حامل کالای قاچاق در محور شوط به ماکو در حال حرکت است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی این متهم شدند و وی را پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شوط افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی یک هزار و 400 قلم انواع دارو، 54 دستگاه لوازم خانگی و 48 جفت کفش قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه مبلغ 250 میلیون ریال برآورد شده است.

فکری خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی به مقامات قضائی این شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا