اخبار
کد خبر : 3635 ۱۳۹۵/۰۹/۲۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

شبکه جاعلان مدارک و اسناد در ارومیه متلاشی شدند

فرمانده انتظامی ارومیه به متلاشی شدن شبکه جاعلان جعل مدارک و اسناد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سه عضو این شبکه دستگیر و پس از اعتراف به جعل مدارک و اسناد دولتی و هویتی به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ حسین صمد پور در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در حوزه جعل مدارک شناسایی و بانکی فعالیت می کنند، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران با بررسی های نامحسوس محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند و پس از دریافت مجوز قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه دستگاه پرینتر رنگی، رایانه و اسکنر جعل اسناد و مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی از جمله پروانه کسب، کارت ملی، صورتحساب بانکی، نامه های ادارات دولتی و سازمان های شخصی، دسته چک های بانکی، قولنامه و مبایعه نامه های جعلی املاک و غیره را کشف و ضبط کردند.

بي احتياطي راننده سمند يک کشته و 4 مجروح بر جاي گذاشت

برخورد سواري سمند با کاميون باري هيوندا در محور خوي - چايپاره يک کشته و چهار مجروح برجاي گذاشت .

سرهنگ عباس فرماني در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران پليس راه شهرستان "خوي" از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور خوي - چايپاره مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين يک دستگاه سواري سمند با کاميون باري هيوندا رخ داده است، در اين حادثه، راننده و سرنشينان سمند مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي با اشاره به فوت يکي از مصدومان خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را سبقت و تجاوز به چپ از سوي راننده سمند اعلام کردند.

کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در خوی و بیش از 225 هزار نخ سیگار در شوط

یکهزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان خوی و 225 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان شوط کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوی در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مواد سوختی را در این شهرستان دپو کرده است، موضوع در دستور کار پلیس دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

سرهنگ اسفندیار احمدی اضافه کرد: ماموران با بررسی دقیق موفق شدند تا محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی، محل مورد نظر را بازرسی و این میزان سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کنند.

به گفته وی در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوط نیز گفت: با وصول خبری مبنی بر دپوی سیگارهای خارجی قاچاق در این شهرستان، ماموران در اسرع وقت وارد عمل شدند و پس از شناسایی محل دپو و کسب مجوز قضایی، محل مورد نظر را بازرسی کردند.

سرهنگ ایوب فکری افزود: ماموران در این بازرسی موفق شدند مقدار 225 هزار و 800 نخ سیگار خارجی در مارک های مختلف را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را بیش از 700 میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا