اخبار
کد خبر : 3634 ۱۳۹۵/۰۹/۲۸   

ششمین شکست فصل ارومیه و ادامه پیروزی های بانک سرمایه

تیم والیبال پیکان موفق شد ششمین شکست شهرداری ارومیه را در خانه این تیم رقم بزند و در لیگ 28 امتیازی شود.

به گزارش نای قلم، آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

در ست اول این دیدار تیم میزبان موفق شد با استفاده از اشتباه های حریف در توپ گیری 6 بر یک از حریف پیش بیفتد. در ادامه اما پیکانی ها موفق شدند امتیازها را جبران کنند و بازی را در امتیاز 17 به تساوی بکشانند.
سرویس معنوی نژاد در زمین ارومیه با دریافتی همراه نشد تا پیکان 20-18 پیش بیفتد.
در حالی که غفور می توانست امتیاز 23 را برای پیکان به دست بیاورد بازیکنان حریف او را دفاع کردند و بازی 22-21 شد. در ادامه هم اشتباه معنوی نژاد باعث شد شهرداری ارومیه از پیکان باردیگر پیش بیفتد و این ست 25 بر 23 به نفع میزبان به پایان برسد.

در ست دوم این دیدار شاگردان پیمان اکبری موفق شدند اختلاف امتیاز 3 را ایجاد کنند. با رقم خوردن امتیاز 7-4 به نفع پیکان تراویسا در خواست وقت استراحت کرد و در ادامه ست میزبان اختلاف را کم کرد وبازی 13-12 به نفع پیکان شد.
اسپک معنوی نژاد باعث شد پیکان 20-18 از حریف پیش بیفتد و در ادامه هم آبشار امیر غفور آخرین امتیاز این ست را رقم زد و پیکان 25-23 این ست را برد تا دو تیم در ست شماری به تساوی یک- یک برسند.

داستان در ست سوم هم به مانند دو ست قبل بود و یک تیم موفق به ایجاد اختلاف امتیاز خوبی شد. این بار ارومیه موفق بود و چهار امتیاز اختلاف را ایجاد کرد اما در ادامه بازهم بازی به تساوی 19-19 رسید. در اواسط این ست فرهاد سال افزون به جای سعید معروف به میدان آمد.
شهرداری ارومیه در حالی که در این ست در آستانه پیروزی بود با نتیجه 25-23 شکست خورد و تیم میهمان 2 بر یک در ست شماری پیش افتاد.
در ست چهارم این دیدار دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در اواخر بازی پیکان موفق شد دو اختلاف امتیاز ایجاد کند و 20-18 پیش بیفتد.
در پایان هم این ست با نتیجه 25 بر 21 به نفع پیکان به پایان رسید تا تیم دوم جدول این بازی را 3 بر یک به نفع خود به پایان برساند.
پیکان با این سه امتیاز 28 امتیازی شد و فاصله خود را با بانک سرمایه در صدرجدول حفظ کرد.
معروف، غفور، نظری افشار، معنوی نژاد، غلامی و مرندی برای پیکان و تراویسا، میرزاجانپور، کشاورزی، محمدی نژاد، علیزاده و داوودی برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.
تیم صدرنشین بانک سرمایه هم در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفت و در نهایت موفق شد این بازی را 3 بر صفر به نفع خود به پایان برساند و 29 امتیازی شود.
تیم عمران ساری هم به مانند دور رفت در شهرآورد مازندران پیروز شد. این تیم در سه ست پیاپی و بانتایج 25-22، 25-21 و 25-13 برابر کاله به برتری رسید.

بازی تیم های صالحین ورامین و پارسه تهران نیز که قرار بود در خانه والیبال برگزار شود به دلیل اینکه بازیکنان ورامینی در بازی حاضر نشدند لغو شد. بازیکنان و کادرفنی ورامین به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود در این بازی حاضر نشدند. به این ترتیب در بازی برگشت دو تیم به مانند بازی رفت ورامینی ها با باخت فنی رو به رو می شوند.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال:
سایپا تهران یک –شهرداری اراک 3
شهرداری تبریزصفر  -  بانک سرمایه 3
عمران ساری 3 - کاله مازندران صفر  
شهرداری ارومیه یک – پیکان تهران 3
هاوش گنبد 3-2 خاتم اردکان
پارسه تهران3 - صالحین ورامین  صفر(باخت فنی ورامین)

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا