اخبار
کد خبر : 3625 ۱۳۹۵/۰۹/۲۵   

"نای قلم" رتبه برتر تیتر جشنواره قرآن و عترت را کسب کرد

"نای قلم" رتبه برتر تیتر جشنواره قرآن و عترت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.

در بخش تیتر برتر جشنواره از 250 اثر رسیده به دبیرخانه پنج تیتر از نای قلم، روزنامه های آراز آذربایجان و آبشار، خبرگزاری های رسا و پانا منتخب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه جشنواره عترت و قرآن همچنین از اساتید برتر قرآنی استان و بخصوص از آیت‌الله قریشی پژوهشگر حوزه قرآنی تجلیل به عمل آمد.

در مسابقات قرآن و عترت همچنین۲۳۰ نفر در بخش شعر و داستان، ۱۶ اثر در بخش فیلم‌های موبایلی- مستند و داستانی، ۳۴۴ اثر در بخش عکس، ، ۱۱۰ اثر در بخش نقاشی ، ۴۱۲ نفر در بخش قرائت وحفظ قرآن‌کریم و ۹۰ اثر در بخش صنایع چوب در این سری از مسابقات هفته قرآن‌ وعترت حضور داشتند که نفرات برتر در رشته های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در رشته های مختلف در مجموع از ۹۵ نفر تجلیل به عمل آمد.

هفته قرآن و عترت آذربایجان غربی در سال جاری با عناوین روزشمار قرآن و شهدا، قرآن و خانواده، قرآن و وحدت اسلامی، قرآن و قصه همدلی، قرآن و بصیرت، و قرآن و تدبر نامگذاری شده‌ بود.
حضور در مزار شهدای قرآنی آذربایجان غربی، افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری و افتتاحیه مسابقات قرآن ،اجرای تئاتر خیابانی، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی با محوریت قرآن و عترت، تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم و جشنواره شعر گویی و داستان نویسی و اختتامیه مسابقات از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت در استان بود. 
همچنین به مناسبت هفته قرآن و عترت آذربایجان غربی نمایشگاه قرآن و عترت برپا شد که در آن پنج هزار جلد کتاب در 500 عنوان در حوزه قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) از 12 ناشر به نمایش گذاشته شده بود. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا