اخبار
کد خبر : 362 ۱۳۹۴/۰۵/۱۶   

دولت درصدد لغو قوانین مخل کسب و کار است

*دولت مصمم به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت در صدد است تا زمینه لغو قوانین و مقررات مخل کسب و کار را فراهم کرده و در راستای ارتقای صنعتی کشور بکوشد که در این میان باید صنعتگران و فعالان صنعتی این قوانین را شناسایی و معرفی کنند.

به گزارش نای قلم، تقی کهوریان روز پنجشنبه در بازدید از شرکت سازنده درب های ضد سرقت در ارومیه اظهار کرد: دولت مصمم به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است و در این مسیر از تمام توان اجرایی استفاده می کند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نیز باید بیش از پیش در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اهتمام داشته باشند تا زمینه رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در استان ایجاد شود.

داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این بازدید با اشاره به وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در ارائه خدمات به متقاضیان سرمایه گذاری اظهار کرد: اگر موضوع مربوط به صدور مجوز از سوی دستگاه های اجرایی شرکت سازنده درب های ضدسرقت به دلیل ابهام قانونی باشد، می توان با احصا و استناد به موارد مشابه، در جلسه کارگروه رفع موانع تولید، نسبت به رفع مشکل این بخش اقدام کرد.

در این بازدید نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط برای رسیدگی به مشکلات شرکت آلدوراچلیک درب ارومیه، تولیدکننده انواع دربهای ضد سرقت و ضد حریق حضور داشتند.

این شرکت با اشتغالزایی 101 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیرمستقیم در شهرک صنعتی فاز 3 ارومیه فعالیت می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا