اخبار
کد خبر : 3615 ۱۳۹۵/۰۹/۲۲   

شورای اصلاح طلبان در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود

در جلسه آخر شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با شکل گیری شورای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها موافقت شد.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا ژاله فرامرزیان، در ارتباط با آخرین تصمیمات شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای عالی اصلح طلبان در ارتباط با نحوه‌ی شکل گیری شورای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها صحبت شد و توافقات اولیه‌ای برای شکل گیری آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: رابطین استان‌ها از بین اعضای شورای عالی و کارگروه استان‌ها انتخاب می شوند که برای ایجاد شوراهای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت: پیش نویس آیین نامه این شوراها تنظیم شده و به تصویب اعضای شورای  عالی رسیده است و بر اساس این آیین نامه دوستان ما شورای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها را مدیریت خواهند کرد.

فرامرزیان همچنین درارتباط با چهارمین کارگروه شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان نیز گفت: پیش نویس اهم وظایف کار گروه راهبردهای دراز مدت ، ترکیب اعضای آن و مکانیزم فعالیت آنها توسط کار گروه تدوین برنامه‌های راهبردی مطرح شده و به برخی از اعضای شورای عالی همچون معین توفیقی، مبلغ، حق شناس و کولایی مسئولیت داده شده تا این پیش نویس را بررسی کرده و جهت تصویب به شورای عالی ارائه دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا