اخبار
کد خبر : 3605 ۱۳۹۵/۰۹/۲۱   

شرکت مخابرات آذربایجان غربی از ایده های نخبگان حمایت می کند

شرکت مخابرات آذربایجان غربی از ایده های نخبگان حمایت می کند

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: شرکت مخابرات آذربایجان غربی از طرح ها و ایده های نخبگان و جوانان حمایت می کند.

به گزارش نای قلم، بهمن اسماعیل‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت مخابرات در "استارت آپ ویکندی" که با موضوع شهر هوشمند و تجارت الکترونیک توسط دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان برگزار می شود به صورت فعال مشارکت می کند.

وی با بیان اینکه سخت‌افزار، نرم‌افزار و محتوا سه جز مهم و اساسی در حوزه ICT هستند، افزود: برای برگزاری استارتاپ ارومیه تمام زیرساخت ها و مقدمات لازم آماده سازی شده است.

به گفته اسماعیل زاده حوزه فناوری اطلاعات با سرعت در حال پیشرفت هست و سیستم های سابق مخابراتی اینترنتی  به سیستم های جدید  4G تبدیل شده و در این میان فرصت افزایش سه برابری درآمد در حوزه مزبور را داریم و می توانیم از اشتغال در این قسمت استفاده کنیم.

به گفته اسماعیل‌زاده تا دو ماه آینده امکان ارائه اینترنت ۴G در شهرستاهای ۱۷ گانه آذربایجان غربی مهیا می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توسعه فیبرنوری زمینه ساز تحقق شهر هوشمند است، اضافه کرد: یکی از مهمترین ملزومات شهر هوشمند وجود ارتباطات پُرسرعت داده برای ارایه سرویس به شهروندان است و توسعه فیبرنوری در شهرها یکی از زیرساخت های مدیریت واحد شهری و زمینه ساز تحقق شهر هوشمند با استفاده از بستر ارتباطی مشترک است که در شرایط حاضر در آذربایجان غربی بسترهای لازم برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت برای مشترکان اعم از حقیقی و حقوقی فراهم است به طوری که بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده  تا 10 روز آینده امکان ارائه اینترنت 4G در ارومیه فراهم می شود.

اسماعیل زاده با بیان اینکه  توسعه شبکه همراه اول با 900 درگاه برای ارائه اینترنت 4G در حال انجام است اظهار کرد: با اتمام این طرح حداقل یک هزار شغل جدید برای فارغ التحصیلان و افراد جویای کار فراهم می‌شود.

لازم به یادآوری است که  استارت آپ ویکند با موضوع« شهر هوشمند و تجارت الکترونیک» دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان آذربایجان غربی در تاریخ های یک تا سوم دی ماه سال جاری برگزار می شود و طبق گفته مسئولان این دانشگاه، ثبت نام برای عموم جوانان، دانشجویان، اساتید و سایر اقشار جامعه آزاد است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا