اخبار
کد خبر : 3604 ۱۳۹۵/۰۹/۲۱   

"استارت آپ ویکند" نقطه عطف نوآوری در حوزه مدیریت نوین شهری

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارومیه گفت: "استارت آپ ویکند" نقطه عطف نوآوری در حوزه مدیریت نوین شهری در ارومیه است.

به گزارش نای قلم، سهراب عبدالله‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع های بسیاری در حوزه مدیریت شهری برای کارآفرینی و ایده پردازی وجود دارد که کارآفرینان می توانند برای کمک به مسئولان و مدیران شهری به این مباحث ورود پیدا کنند.

وی از طرف شهرداری ارومیه نیز قول حمایت شهرداری از ایده های خوب جوانان و شرکت کنندگان در حوزه مدیریت شهری با امکان درآمد پایدار داد و گفت: اگر کسی ایده جدیدی مطرح نماید شهردار ارومیه خریدار آن خواهد بود.

عبدالله‌زاده یادآور شد: شهرداری با توجه به نگاه ویژه شهردار به رویداد استارت‌آپ ویکند، آمادگی دارد تا مشارکت فعال در چنین برنامه‌هایی داشته باشد از این رو هم در افتتاحیه و هم در روزهای برگزاری و هم در اختتامیه استارتاپ ارومیه مشارکت اثرگذار خواهد داشت تا به واسطه این حضور امکان حمایت حداکثری از صاحبان ایده‌های برتر فراهم آورده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ارومیه با اشاره به نهادينه شدن علوم نوين در جامعه دانشگاهي گفت: ارتباط مستمر و پوياي صنعت و دانشگاه می تواند چرخه مثبتي را ايجاد کند لذا ضروری است ارتباط دانشگاه با ‌صنعت و دستگاه‌های عمومی و خدماتی باز‌تعریف و بازشناسی شود.

وی گفت: امید می رود با برگزاری چنین رویدادهایی زمینه های حمایت از ایده پردازان و جوانانی که صاحب ایده و فکر جدید هستند، بیش از گذشته فراهم آید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارومیه تصریح کرد: استارتاپ ویک برنامه ای با حضور کار آفرینان و علاقه مندان به این حوزه و مربیان فعال در زمینه استارت آپ هاست که فرصتی برای دورهمی آنان فراهم می کند.

لازم به یادآوری است که  استارت آپ ویکند با موضوع« شهر هوشمند و تجارت الکترونیک» دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان آذربایجان غربی در تاریخ های یک تا سوم دی ماه سال جاری برگزار می شود و طبق گفته مسئولان این دانشگاه، ثبت نام برای عموم جوانان، دانشجویان، اساتید و سایر اقشار جامعه آزاد است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا