اخبار
کد خبر : 3602 ۱۳۹۵/۰۹/۲۱   

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی کاربردی و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی کاربردی و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به منظور استفاده مطلوب از توانایی ‌ها و امکانات علمی، تخصصی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ظرفیت‌های موجود در قوانین و آیین نامه‌ های طرف ها امضا شد.

به گزارش نای قلم، تقویت و توسعه مراکز رشد، ارتقای حوزه فناوری و کسب و کار دانش بنیان استان با مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه ها، فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و تولید ثروت از علم اهداف امضای این تفاهم نامه است.

بر‌اساس این تفاهمنامه، در شهرستان‌ها و مناطقی که امکانات و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی مراکز رشد یا نمایندگی‌های پارک علم و فناوری وجود ندارد، مراکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت با محوریت مراکز بیست‌و‌هفت‌گانه دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.

با امضای تفاهم‌نامه‌ای ‌بین دانشگاه علمی کاربردی و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، مراکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت در دانشگاه‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

تفاهم‌نامه راه‌اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت در دانشگاه‌های آذربایجان غربی ظهر امروز در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های ملی و محلی به امضای جم عزتی‌راد سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان و حسن حیدری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رسید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا