اخبار
کد خبر : 3587 ۱۳۹۵/۰۹/۱۹   

ستاد خبری ویژه هفته قرآن و عترت تشکیل شد

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت موضوع قرآن و عترت و سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد خبری ویژه هفته قرآن و عترت تشکیل شده است که اخبار و رویدادهای خبری این هفته را به صورت گستره در خبرگزاری ها و نشریات انتشار خواهند داد.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفت و گوی خبری از برگزاری مسابقه شبکه اجتماعی قرآن و عترت به مناسبت هفته قرآن و عترت در آذربایجان غربی خبر داد.

وی افزود: همزمان با هفته قرآن و عترت مسابقه شبکه های اجتماعی فعال در عرصه قرآن و عترت برگزار می شود که با این اقدام، پایگاه های خبری فعال در حوزه قرآن شناسایی می شوند.

سیاح اظهار کرد: همزمان با هفته قرآن و عترت مسابقه شبکه های اجتماعی فعال در عرصه قرآن و عترت توسط واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه طرحی ابتکاری بوده و فراخوان داده شده است و فعالان بی شماری که در حوزه قرآن و عترت به انتشار مطالب دینی می پردازند، شناسایی می شوند.

 دبیر جشنواره قرآن و عترت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از میان پایگاه های اجتماعی شرکت کننده در مسابقه، پایگاه هایی که از نفوذ خبری بالا و محتوای قوی تری برخوردار باشند انتخاب و در جشنواره قرآن و عترت مورد تجلیل قرار می گیرند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا