اخبار
کد خبر : 3583 ۱۳۹۵/۰۹/۱۹   

دولت اعتدال تا 1400 دور از دسترس نیست ...

اصولگرایان ورقبای جریان حامی دولت تدبیر وامید ،استراتژی جدید و یقینا متفاوتی با انتخابات سال 92 ترسیم خواهند کرد و با هدف به چالش کشاندن چند جانبه دولت دکتر روحانی وارد فضای رقابت خواهند شد.

دراین ایام که اسامی مختلفی از اردوگاه اصولگرایی شنیده می شود، موید این نکته است که تمام توان این جریان برای به دور دوم کشاندن انتخابات با پراکندن آرای دور اول می باشد.

دراین بین باید جریان حامی دولت واصلاح طلبان چند نکته را مدنظر داشته باشند:

1-حضور یک تنه دکتر روحانی در مقابل جمع کثیری از کاندیداهای اصولگرا، اشتباه محض است و نیاز به داشتن گزینه پوششی که بتواند از فیلتر نظارتی رد شده و در مناظرات و سخنرانی ها،عملکرد دولت را دوشادوش کاندیدای اصلی برعهده گیرد.

2-تغییر دراستراتژی رسانه ای و تبلیغاتی دولت یکی از ضرورت هایی است که از همان عنفوان شروع به کار دولت احساس می شود و به نظر نگارنده، اگر تیم رسانه ای که مورد حمایت نهاوندیان رئیس دفتر محترم آقای روحانی کنارگذاشته شوند وتیمی فعال، پویا  جهت تببین عملکرد وخدمات دولت با انگیزه تر در صحنه باشند.

این نقطه ضعف دولت که به شدت احساس می شود اگر ترمیم نگردد قطعا ضربات جبران ناپذیری را نصیب خواهد کرد.

3-تدوین استراتژی مشخص جهت مقابله با تخریب های سازمان یافته و اینکه با برنامه ای مدون استراتژی های مقطعی و اقتضایی نیز باید مورد نظر قرار گیرد .

4-قطعا جریان احمدی نژاد نیز در این انتخابات آرام نخواهد نشست و سفرهای جناب ایشان هم موید این نکته است که توپخانه تخریب دولت تدبیر و امید در اردوگاه های مختلف جریان اصولگرا و مخالفان دولت هر روز بر آتش کمرنگ کردن جایگاه دولت اعتدال خواهند کوشید و نسبت به کنترل این جریان باید آمادگی لازم را داشت.

5-هم افزایی مضاعف دولت با احزاب بسیار ضروری است، کار تشکیلاتی لازمه موفقیت در انتخابات آتی است واگر دولت و بخصوص نگاه حاکم بر وزارت کشور تغییر نیابد، این مسئله به پاشنه آشیل دولت تبدیل خواهد شد فلذا انتظار است رئیس جمهور محترم دراین زمینه توجهی جدی داشته باشند.

احزاب اصلاح طلب هیچگاه پشت دولت و رئیس جمهور منتخبشان را خالی نکرده اند ولی مع الاسف در دولت شاهد آن هستیم گاها سیستم سیاسی آن نسبت به احزاب نگاه نامادری گونه دارند .

6-اعلام اینکه در دولت آتی تغییرات جدی در ترکیب کابینه و جوان تر شدن کابینه و بدنه مدیریتی کشور(استانداران و مدیران کل) و جذب جوانان در قالب های مشاوران در سطوح مختلف نیازی محسوس است و نباید اجازه داد بدنه موج ساز جوانان از دولت فاصله بگیرند .

متاسفانه در این چهارسال بین دولت و جوانان در سطوح کلان و منطقه شاهد فاصله بودیم و عدم اعتنا به جوانان جهت استفاده از آنان نقطه ای است که باید اصلاح شود.

به هر روی حمایت از دولت در این ایام وظیفه ای است که بر دوش یکایک اصلاح طلبان و تشکل های فعال و همه دلسوزان کشور است و نباید اجازه داد موفقیت های دولت این روزها به خاطر ضعف (سهوی یا عمدی) تیم رسانه ای دولت کمرنگ جلوه داده شود و همه ما به عنوان حامیان دولت خود را باید یک رسانه برای حمایت از دولت  بدانیم.

به امید تداوم دولت اعتدال تا 1400 و تحویل آن به دولت اصلاحات ...

یاشار گوهری


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا