اخبار
کد خبر : 3581 ۱۳۹۵/۰۹/۱۸   

دولت یازدهم انسداد سیاسی را از میان برداشت

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: دولت‌ یازدهم توانسته است انسداد سیاسی را از میان ببرد.

به گزارش نای قلم، فاطمه راکعی در جمع اعضای جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان‌غربی اظهار کرد: زن امروزی می‌تواند با قبول مسئولیت گام بلندی در راستای پویایی جامعه بردارد.

وی افزود: جمعیت زنان مسلمان نواندیش با هر گونه تبعیض علیه زنان در حوزه‌های مختلف همانند قانون مجازات اسلامی، قانون استخدام‌ها، بانک‌ها و وزراتخانه‌ها مقابله می‌کند.

به گفته دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، زنان ایرانی می‌توانند بخش اعظمی از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی، کابینه دولت و سایر مدیریت‌های کلان را به خود اختصاص دهند تا جامعه با توانمندی‌های آنان آشنا شود.

راکعی با بیان اینکه زنان تنها متعلق به خودشان نیستند، گفت: این قشر علاوه بر تعهدی که برابر خانواده و فرزندان خود دارند، می‌توانند نشاط و شادابی را به جامعه انتقال دهند و تحولی زیبا در جامعه به وجود آورند.

به گفته وی عده‌ای تلاش می‌کنند تا وضعیت حاکم بر جامعه زنان در دولت گذشته را تکرار کنند اما این اقدام غیرممکن است و هرگز در عملی کردن این هدف موفق نمی‌شوند.

راکعی با اشاره به اینکه جمعیت زنان مسلمان نواندیش دنبال پیاده‌کردن اهداف فمینیستی نیست، اظهارکرد: این جمعیت و سایر زنان ایران اسلامی در به‌وجود آمدن دولت یازدهم نقش ارزنده‌ای ایفا کردند و توانستند دولتی با درایت بر سر کار آورند.

وی اظهار کرد: دنیای امروز خشونت‌های جدید علیه زنان و باور نداشتن به آنان را قبول ندارد و به تمام تبعیض‌های ناروا علیه زنان معترض است.

وی از زنان خواست در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و توانمندی خود را به تصویر بکشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا